Gazelles wint Entrepreneurial Challenge

7 november 2017

Zestien studententeams werkten drie weken lang full time aan real life challenges van bedrijven (vooral startups en scale-ups). Deze ‘Entrepreneurial Challenge’ hoorde bij het vak Entrepreneurship Theory & Practice, onderdeel van de Master Entrepreneurship.

Amsterdam Scientific Instruments

Het winnende team Gazelles werkte aan een challenge van het bedrijf Amsterdam Scientific Instruments. Zij kregen op vrijdag 3 november tijdens de prijsceremonie een bedrag van € 1000,- uitgereikt.

De challenge luidde: ‘How and where do we optimize our (online) marketing and exposure for our global target group?’

Het bedrijf was bijzonder te spreken over de inspanningen van Gazelles:

"We were impressed with the way the Gazelles approached our marketing challenge and the solutions and advice they came up with in such a short time. Their implementations have caused an immediate increase on our website traffic. We will definitely use their recommendations and put their words into practice." 

Gazelles

Gazelles zelf (bestaande uit Johanna Koenen, Leonie Schäfer, Henrik Roth en Bart van der Ham) was zeer tevreden:

"The Entrepreneurial Challenge was a great opportunity for us to apply our knowledge on a hands-on project. Being active in such a real-life situation, helping an actual start-up with a real issue, lead to some great motivation, eventually resulting in a the best outcome: winning the first prize. We are beyond happy and excited.“

Sponsor

Zowel de prijs als de ceremonie werd gesponsord door Viisi Labs (één van de deelnemende bedrijven). Het bedrijf ondersteunt graag initiatieven die universiteit en praktijk dichter bij elkaar brengen en is als snel groeiend bedrijf constant op zoek naar recent afgestudeerde talenten.

Gepubliceerd door  Economie en Bedrijfskunde