UvA en The Talent Institute ontwikkelen unieke bootcamps via de Startup methode

12 oktober 2017

De Amsterdam Advanced Graduate School (AAGS) van de UvA heeft samen met The Talent Institute twee bootcamps ontwikkeld die digital marketing professionals leren sneller te innoveren en groeien.

De Bootcamp Growth Hacking & Digitale Marketing Communicatie gaat 15 november van start. In drie modules worden o.a. het framework van growth hacking/digitale marketing, het proces van snelle datagedreven experimenten en de verschillende tools die beschikbaar zijn behandeld.
De tweede editie van de Bootcamp Content Marketing start op 16 november. De deelnemers leren in drie modules de (digitale) skills, tools & mindset om een contentstrategie te vertalen naar contentcreatie en -distributie.

Onderwijs voor mensen met minimaal hbo

AAGS valt onder de Faculteit Maatschappij en Gedragswetenschappen (FMG) van de UvA en richt zich op life long education in de vorm van modulair onderwijs voor mensen met minimaal een bacheloropleiding (HBO of WO) en werkervaring.
The Talent Institute, opgericht door de oprichters van Startup Accelerator Startupbootcamp, heeft als doel het trainen en opleiden van individuen & bedrijven in de nieuwste digitale- & innovatie skills, tools & mindset.

Gepubliceerd door  Faculteit der Maatschappij- en Gedragswetenschappen