Administratief Centrum (AC)

Het Administratief Centrum verzorgt alle administraties van de Universiteit van Amsterdam. Het gaat daarbij om de financiële, personeels- en salarisadministratie, studenten- en studievoortgangsadministratie en vastgoedadministratie. Op het Extranet vind je informatie van het AC die voor externe medewerkers en relaties relevant is, zoals een declaratie- en voorschotformulier voor medewerkers die niet in dienst zijn en een ICT-aanvraagformulier voor gepensioneerden.

Vraagbaak voor studenten: de Student Service Desk: + 31(0)20 525 1401 (maandag t/m vrijdag, 09.00 tot 17.00 uur).

Als medewerker kun je je vraag stellen of je aanvraag doen via het Digitaal loket AC, of bellen met Servicedesk AC: 020 525 1404 (maandag t/m vrijdag, 8:30 - 17:30 uur).

Contactgegevens secretariaat Administratief Centrum:
T: +31 (0)20 525 5974

Locatie