De AUV-alumnikringen Andragologie, Geschiedenis en Mediastudies organiseren een Alumni Talks over Milieuactivisme in Nederland op dinsdag 6 juni a.s.
Kerngegevens van evenement Alumni Talks over Milieuactivisme in Nederland
6 juni 2023
20:00 -21:30
SPUI25

Vanuit verschillende perspectieven wordt gekeken naar de historie en de invloed van de media op milieuactivisme. De avond eindigt met een paneldiscussie en vervolgens vindt een borrel plaats voor alle aanwezigen.

• 19:45 - 20:00 uur: Inloop
  • 20:00 - 20:05 uur: Welkom en korte inleiding door moderator Audilla Vaughn aka Femmetastic
  • 20:05 - 20:20 uur: Historisch perspectief op milieuactivisme in Nederland door Peter van Dam, universitair docent Geschiedenis aan de UvA
  • 20:20 - 20:35 uur: Perspectief op milieuactivisme vanuit Mediastudies door Maarten Reesink, docent Mediastudies aan de UvA