Voor de beste ervaring schakelt u JavaScript in en gebruikt u een moderne browser!
Je gebruikt een niet-ondersteunde browser. Deze site kan er anders uitzien dan je verwacht.
De effecten van lees- en schrijfinstructie op de kwaliteit van geschreven teksten
Pedagogische en Onderwijswetenschappen
Johan van Driel promoveert op het proefschrift: 'Reading, Reasoning, and Writing About Historical Significance. The Effects of Reading and Writing Instruction on the Quality of Written Texts'. Promotor is prof. dr. C.A.M. van Boxtel. Copromotor is dr. J.P. van Drie.
Kerngegevens van evenement
De effecten van lees- en schrijfinstructie op de kwaliteit van geschreven teksten
De UvA gebruikt cookies voor het meten, optimaliseren en goed laten functioneren van de website. Ook worden er cookies geplaatst om inhoud van derden te kunnen tonen en voor marketingdoeleinden. Klik op ‘Accepteren’ om akkoord te gaan met het plaatsen van alle cookies. Of kies voor ‘Weigeren’ om alleen functionele en analytische cookies te accepteren. Je kunt je voorkeur op ieder moment wijzigen door op de link ‘Cookie instellingen’ te klikken die je onderaan iedere pagina vindt. Lees ook het UvA Privacy statement.