Voor de beste ervaring schakelt u JavaScript in en gebruikt u een moderne browser!
Je gebruikt een niet-ondersteunde browser. Deze site kan er anders uitzien dan je verwacht.
De effecten van instructie bij 'writing-to-learn'
Taalwetenschap
Aartje van Dijk promoveert op het proefschrift: 'Effects of instruction in writing-to-learn in different disciplines and types of education'. Promotor is prof. dr. F. Kuiken. Copromotor is dr. A.J.S. van Gelderen.
Kerngegevens van evenement
De effecten van instructie bij 'writing-to-learn'
De UvA gebruikt cookies voor het meten, optimaliseren en goed laten functioneren van de website. Ook worden er cookies geplaatst om inhoud van derden te kunnen tonen en voor marketingdoeleinden. Klik op ‘Accepteren’ om akkoord te gaan met het plaatsen van alle cookies. Of kies voor ‘Weigeren’ om alleen functionele en analytische cookies te accepteren. Je kunt je voorkeur op ieder moment wijzigen door op de link ‘Cookie instellingen’ te klikken die je onderaan iedere pagina vindt. Lees ook het UvA Privacy statement.