Voor de beste ervaring schakelt u JavaScript in en gebruikt u een moderne browser!
Je gebruikt een niet-ondersteunde browser. Deze site kan er anders uitzien dan je verwacht.

Sinds enkele jaren neemt contentmarketing een plaats in de top tien lijstjes met populaire marketingonderwerpen in. Kenmerkend voor content marketing is dat organisaties hun eigen uitgever worden. Hiertoe dient een marketing- en bedrijfsproces ingericht te worden dat tot doel heeft de relevante content te creëren en distribueren voor het publiek dat de organisatie wil bereiken. Overigens, met het doel er ook zelf beter van te worden. Dit legt Ed Peelen uit in zijn oratie.

Kerngegevens van evenement Legitimering en ontwikkeling content marketing
Datum 10 mei 2017
Tijd 16:00
Locatie Aula - Oude Lutherse kerk
dhr. prof. dr. Ed Peelen, hoogleraar FMG, Content Marketing
Foto: Dirk Gillissen

Hoe dit vorm en inhoud kan krijgen, vormt voor menigeen nog een uitdaging. Voor organisaties is het een nieuw vakgebied, waarbinnen overigens te leren valt van de ervaringen en onderzoeken over in het bijzonder uitgeven en story telling. Het doel van Peelens leerstoel is bij te dragen aan de ontwikkeling van content marketing, onder andere door een model te ontwikkelen waarmee de professionaliteit van content marketing is vast te stellen en te benchmarken. Maar ook door het verzorgen van colleges voor reguliere studenten en professionals.

Dhr. prof. dr. E. Peelen, bijzonder hoogleraar Content Marketing: Legitimering en ontwikkeling van content marketing.

Aula - Oude Lutherse kerk

Singel 411
1012 XM Amsterdam