Voor de beste ervaring schakelt u JavaScript in en gebruikt u een moderne browser!
Je gebruikt een niet-ondersteunde browser. Deze site kan er anders uitzien dan je verwacht.

In het huidige medialandschap spelen consumenten een steeds actievere rol in de creatie en communicatie van informatie over producten en diensten. Via websites, blogs, fora en sociale media kunnen consumenten steeds gemakkelijker hun ervaringen met producten en diensten delen. Dit wordt elektronische Word-of-mouth of eWOM genoemd. Lotte Willemsen deed onderzoek naar verschillende aspecten van eWOM.

Kerngegevens van evenement Elektronische 'Word-of-mouth' uitdaging voor consument en bedrijf
Datum 11 juni 2013
Tijd 14:00
Locatie Agnietenkapel
Ruimte Locatie

Mw. L.M. Willemsen: Electronic Word of Mouth: Challenges for Consumers and Companies. Promotor is prof. dr. P.C. Neijens. Co-promotor is prof. dr. A.E. Bronner.

Agnietenkapel

Ruimte Locatie

Oudezijds Voorburgwal 229 - 231
1012 EZ Amsterdam

Deelname

Toegang vrij