Voor de beste ervaring schakelt u JavaScript in en gebruikt u een moderne browser!
Je gebruikt een niet-ondersteunde browser. Deze site kan er anders uitzien dan je verwacht.

'Customization' is een persuasieve communicatiestrategie waarbij elke ontvanger van een bericht als een individu wordt aangesproken. Ewa Maslowska onderzocht en vergeleek de effectiviteit van verschillende customization-strategieën. Ook keek ze naar de mogelijke mechanismen van customization en de factoren die de effecten van customization kunnen modereren.

Kerngegevens van evenement De effectiviteit van ‘customization'
Datum 4 juli 2013
Tijd 16:00
Locatie Agnietenkapel
Ruimte Locatie

Mw. E.H. Maslowska: “Just for You!” A Study into the Effectiveness and the Mechanism of Customized Communication. Promotor is prof. dr. E.G. Smit. Co-promotor is dr. S.J.H.M. van den Putte.

Agnietenkapel

Ruimte Locatie

Oudezijds Voorburgwal 229 - 231
1012 EZ Amsterdam

Deelname

Toegang vrij