Voor de beste ervaring schakelt u JavaScript in en gebruikt u een moderne browser!
Je gebruikt een niet-ondersteunde browser. Deze site kan er anders uitzien dan je verwacht.

In televisieprogramma’s worden steeds vaker teksten als ‘Dit programma bevat product placement’ of product-placementlogo’s getoond. Sophie Boerman onderzoekt de effecten van deze sponsorvermeldingen op de manier waarop kijkers de gesponsorde televisieprogramma’s en de geïntegreerde merken verwerken en erop reageren.

Kerngegevens van evenement Effecten van sponsorvermeldingen op tv
Datum 24 april 2014
Tijd 14:00
Locatie Agnietenkapel
Ruimte Locatie

Mw. S.C. Boerman: “This program Contains Product Placement.” Effects of Sponsorship Disclosure on Television Viewers’ Responses. Promotor is prof. dr. P.C. Neijens. Copromotor is dr. E.A. van Reijmersdal.

Agnietenkapel

Ruimte Locatie

Oudezijds Voorburgwal 229 - 231
1012 EZ Amsterdam

Deelname

Toegang vrij