Voor de beste ervaring schakelt u JavaScript in en gebruikt u een moderne browser!
EN

Machine learning is een verzameling van algoritmen met als primair doel het identificeren van patronen in gegevens om specifieke taken uit te voeren, Het gebruik ervan in bedrijfsonderzoek is tot nu toe beperkt gebleven.

Detail Summary
Datum 14 juni 2019
Tijd 13:00
Locatie Aula - Oude Lutherse kerk
Ruimte Locatie

Qingchen Wang bekijkt hoe machine learning toegepast kan worden om prominente problemen in operations management en digitale marketing op te lossen. Hij bestudeert vier problemen: het probleem van incasso van consumenten; het probleem van bezetting en planning van contactcentra; het probleem van attributie van online-aankopen aan digitale advertentie; en het probleem van het probabilistisch vergelijken van mobiele apparaten (browser cookies) voor gebruikers, op basis van surfgedrag.

Op zoek naar een proefschrift? Kijk dan hier.

Dhr. Q. Wang: Machine Learning Applications in Operations Management and Digital Marketing. Promotoren zijn prof. dr. M. Salomon en prof. dr. G.M. Koole (VU). Copromotoren zijn dr. M.J. Soomer en dr. K. Pak.

Deelname

Toegang vrij

Download de samenvatting
Aula - Oude Lutherse kerk
Aula - Oude Lutherse kerk

Ruimte Locatie

Singel 411
1012 XM Amsterdam