For best experience please turn on javascript and use a modern browser!
NL

Docenten Politicologie

Results: 1 - 13 of 13
Results: 1 - 13 of 13
  • Sarah de Lange

    ‘Het is prachtig om te zien hoe onze studenten zich bij hun afstuderen hebben ontwikkeld tot scherpzinnige en kritische analisten.’

  • Sander Kruse

    ‘De geschiedenis is springlevend: zij vormt de grondslag voor politieke afwegingen en wordt gebruikt en misbruikt om actuele politieke agenda’s te promoten.’

  • Rosa Sanchez Salgado

    ‘Door studenten keuzes te bieden bij hun examen, worden zij zich bewust van wat zij eigenlijk leren en krijgen zij invloed op hun eigen leerproces.’

  • Robin Pistorius

    ‘De motivatie van studenten wordt uiteindelijk bepaald door de overtuiging dat zij zich bezighouden met kwesties die maatschappelijk relevant zijn.’

  • Otto Holman

    ‘Een van de belangrijkste boodschappen die ik studenten hoop mee te geven, is dat het Nederlandse politieke systeem geen oase van stabiliteit is in een verder woelige wereld.’

  • Michael Onyebuchi Eze

    ‘Mijn uiteindelijke doel is om studenten te helpen complete mensen te worden die in staat zijn te handelen als vrije, besluitvaardige en bekwame individuen.’

  • Marcel Hanegraaff

    ‘Aan het eind van de module ben ik altijd heel trots als studenten een origineel paper hebben geschreven op basis van hun eigen ideeën.’

  • Judith Huigens

    ‘Mijn grootste passie is doceren, of eigenlijk: mensen helpen om te leren.’

  • Joost Berkhout

    ‘Ik wil dat mijn studenten kritische burgers en serieuze wetenschappers worden.’

  • Floris Vermeulen

    ‘Ik wil studenten laten zien hoe inspirerend en intellectueel uitdagend het doen van onderzoek is.’

  • Darshan Vigneswaran

    ‘Ik heb het voorrecht op de UvA omringd te zijn door intelligente studenten met lef, die graag willen leren hoe je onderzoek doet.’

  • Annelien de Dijn

    ‘Mijn vak is bedoeld om het vermogen van studenten tot close reading te helpen ontwikkelen.’

  • Abbey Steele

    ‘Als studenten de logische implicaties van hun argumenten inzien, kunnen ze hun ideeën verfijnen.’