Voor de beste ervaring schakelt u JavaScript in en gebruikt u een moderne browser!
EN

dhr. J. (Johannes) Boegershausen

Faculteit Economie en Bedrijfskunde
Sectie Intern. Strategy and Marketing

Bezoekadres
  • Plantage Muidergracht 12
  • Kamernummer: 2.31
Postadres
  • Postbus 15953
    1001 NL Amsterdam
Social media
  • Publications

    Personal website

    Henkel, Alexander*; Boegershausen, Johannes*; Hoegg, JoAndrea; Aquino; Karl; Lemmink, Jos (2018), “Discounting Humanity: When Consumers are Price Conscious Employees Appear Less Human”,  Journal of Consumer Psychology, 28 (2): 272-292 [* shared first author]   

    Henkel, Alexander; Boegershausen, Johannes; Rafaeli, Anat: Lemmink, Jos (2017), “The Social Dimension of Service Interactions: Observer Reactions to Customer Incivility”, Journal of Service Research, 20(2): 120-134

    Henkel, Alexander; Boegershausen, Johannes; Ciuchita, Robert; Odekerken-Schröder, Gaby (2017), “Storm After the Quiet: How Marketplace Interactions Shape Consumer Resources in Collective Goal Pursuits”, Journal of the Association of Consumer Research, 2(1): 26-47

    Boegershausen, Johannes; Aquino, Karl; Reed II, Americus (2015) “Moral Identity“, Current Opinion in Psychology, 6(1): 162–166

  • Nevenwerkzaamheden
    Geen nevenwerkzaamheden bekend