Bronner, A. E., Bronner, J., & Faasse, J. H. (2007). In the mood for advertising. International Journal of Advertising, 26(3), 333-355. [details]
2010
Faasse, J., Moorman, M., & Neijens, P. (2010). Mediaonderzoek. In J. Faasse, M. Moorman, & P. Neijens (Eds.), Media & reclame (pp. 43-62). Groningen: Noordhoff. [details]
Faasse, J., Moorman, M., Neijens, P., & Smit, E. (2010). Kernbegrippen in mediaplanning. In J. Faasse, M. Moorman, & P. Neijens (Eds.), Media & reclame (pp. 29-41). Groningen: Noordhoff. [details]
2005
Bronner, F., Bronner, J., & Faasse, J. H. (2005). In the mood: effects of the introduction of a Sunday paper. In Proceedings Worldwide Readership Research Symposium 12, Prague (pp. 489-497)
2000
Faasse, J., & Neijens, P. C. (2000). Effectief bereik. In A. K. den Boon, & P. C. Neijens (Eds.), Media en reclame. Mediaplanning en bereiksonderzoek. (pp. 87-105). Groningen: Wolters-Noordhoff. [details]
Spreker
Bronner, F. (speaker), Faasse, J. H. (speaker) & Santegoeds, A. (speaker) (12-11-1998). De wisselwerking tussen TV- en instore reclame, IP Preview Club, RTL, Hilversum.
De UvA maakt gebruik van cookies en daarmee vergelijkbare technieken voor het functioneren, meten en optimaliseren van de website. Ook worden er cookies geplaatst om bijv. YouTube filmpjes te kunnen tonen en voor marketingdoeleinden. Deze laatste categorie betreffen de tracking cookies. Uw internetgedrag kan worden gevolgd door middel van deze tracking cookies. Door op “Accepteer alle cookies” te klikken gaat u hiermee akkoord. Lees ook het UvA Privacy statement
Noodzakelijk
Cookies noodzakelijk voor het basisfunctioneren van de website. Deze cookies worden bijvoorbeeld ingezet om het inloggen voor studenten en medewerkers mogelijk te maken.
Noodzakelijk & Optimalisatie
Cookies die worden geplaatst om anoniem gegevens te verzamelen over het gebruik van de website om deze te verbeteren.
Noodzakelijk & Optimalisatie & Marketing
Cookies die in staat stellen bezoekers te volgen en van gepersonaliseerde advertenties te voorzien. Externe advertentienetwerken verzamelen individuele gegevens over internetgedrag. Selecteer deze categorie om YouTube video's te kunnen kijken.