Voor de beste ervaring schakelt u JavaScript in en gebruikt u een moderne browser!

dhr. drs. J.H. (John) Faasse

Faculteit der Maatschappij- en Gedragswetenschappen
Programmagroep: Persuasive Communication

Bezoekadres
  • Nieuwe Achtergracht 166
Postadres
  • Postbus 15791
    1001 NG Amsterdam
Contactgegevens
  • Publicaties

    2007

    • Bronner, A. E., Bronner, J., & Faasse, J. H. (2007). In the mood for advertising. International Journal of Advertising, 26(3), 333-355. [details]

    2010

    • Faasse, J., Moorman, M., & Neijens, P. (2010). Mediaonderzoek. In J. Faasse, M. Moorman, & P. Neijens (Eds.), Media & reclame (pp. 43-62). Groningen: Noordhoff. [details]
    • Faasse, J., Moorman, M., Neijens, P., & Smit, E. (2010). Kernbegrippen in mediaplanning. In J. Faasse, M. Moorman, & P. Neijens (Eds.), Media & reclame (pp. 29-41). Groningen: Noordhoff. [details]

    2005

    • Bronner, F., Bronner, J., & Faasse, J. H. (2005). In the mood: effects of the introduction of a Sunday paper. In Proceedings Worldwide Readership Research Symposium 12, Prague (pp. 489-497)

    2000

    • Faasse, J., & Neijens, P. C. (2000). Effectief bereik. In A. K. den Boon, & P. C. Neijens (Eds.), Media en reclame. Mediaplanning en bereiksonderzoek. (pp. 87-105). Groningen: Wolters-Noordhoff. [details]

    Spreker

    • Bronner, F. (speaker), Faasse, J. H. (speaker) & Santegoeds, A. (speaker) (12-11-1998). De wisselwerking tussen TV- en instore reclame, IP Preview Club, RTL, Hilversum.
    This list of publications is extracted from the UvA-Current Research Information System. Questions? Ask the library or the Pure staff of your faculty / institute. Log in to Pure to edit your publications. Log in to Personal Page Publication Selection tool to manage the visibility of your publications on this list.
  • Nevenwerkzaamheden
    • Uitbijter
      Advies en onderzoek naar media en reclame