Heij, C. V., Volberda, H. W., Van den Bosch, F. A. J., & Hollen, M. A. (2020). How to leverage the impact of R&D on product innovation? The moderating effect of management innovation. R & D Management, 50(2), 277-294. https://doi.org/10.1111/radm.12396
Heij, C. V., Volberda, H. W., & Van den Bosch, F. A. J. (2015). How does co-creation with customers influence innovation performance? The role of connectedness. Academy of Management. Annual Meeting Proceedings, 2015(1). https://doi.org/10.5465/ambpp.2015.136
2014
Heij, C. V., Volberda, H. W., & Van den Bosch, F. A. J. (2014). How does business model innovation influence firm performance: the effect of environmental dynamism. Academy of Management. Annual Meeting Proceedings, 2014. https://doi.org/10.5465/ambpp.2014.234
2013
Volberda, H. W., Van den Bosch, F. A. J., & Heij, C. V. (2013). Management Innovation: Management as Fertile Ground for Innovation. European Management Review, 10(1), 1-15. https://doi.org/10.1111/emre.12007
2020
Volberda, H. W., & Heij, C. V. (2020). Sportinnovatie in Nederland: in de startblokken om te weten en te meten. Amsterdam Centre for Business Innovation/Universiteit van Amsterdam.
Volberda, H. W., Heij, C. V., de Lange, A., & Detaille, S. I. (2020). Een verkenning van communities of practice ter bevordering van sociale innovatie in Gelderland. HAN University of Applied Sciences / Amsterdam Centre for Business Innovation/Universiteit van Amsterdam.
Volberda, H. W., van den Bosch, F. A. J., & Heij, C. V. (2015). Disruptie is overal: Hoe bedrijven hun businessmodel innoveren. In Een rijke historie met toekomst (pp. 86-96). (jubilieumeditie). Koninklijke Van Gorcum.
Volberda, H. W., Commandeur, H. R., Van den Bosch, F. A. J., Heij, C. V., & et al. (2013). Themanummer: Sociale innovatie. M & O : tijdschrift voor management en organisatie, 67(5).
Heij, K., & Volberda, H. (2021). Het innovatievermogen van leden van Bouwend Nederland: De Nederlandse Innovatie Monitor 2021 toegepast bij leden van Bouwend Nederland. Amsterdam Centre for Business Innovation/Universiteit van Amsterdam. [details]
Volberda, H., & Heij, K. (2021). Reinventing business: hoe bedrijven hun businessmodel innoveren. In M. de Witte, M. J. Vink, & M. van Grinsven (Eds.), Essenties van Verandermanagement : Een kleine canon van veranderkundige benaderingen (pp. 133-160). Boom. [details]
Volberda, H. W., & Heij, C. V. (2020). Een blik op het innovatievermogen van GWW-bedrijven.
Volberda, H. W., Heij, C. V., Koeman, N., & de Jong, G. (2020). Het Nederlandse Innovatielandschap in roerige tijden: Resultaten van de Nederlandse Innovatie Monitor 2020. SEO Economisch Onderzoek.
Volberda, H. W., Heij, C. V., de Jong, G., & Koeman, N. (2020). Ambities bedrijfsleven blijven achter bij klimaatdoelstellingen. Economisch-Statistische Berichten.
Volberda, H., Heij, K., & Bosma, M. (2019). Innovatie Jij.Nu: Niet de robots, maar wij zijn aan zet. Management IMPACT. [details]
de Jong, G., Koeman, N., Behrens, C., Brouwer, E., Volberda, H., & Heij, K. (2019). Een blik op het Nederlandse innovatielandschap: Resultaten van de Nederlandse Innovatie Monitor 2019. (SEO-rapport; No. 2019-47). SEO Economisch Onderzoek. [details]
Volberda, H. W., & Heij, C. V. (2012). Rigide arbeidsmarkt kan innovatie stimuleren. Economisch-Statistische Berichten, 97, 45-49.
2011
Volberda, H. W., Jansen, J. J. P., Tempelaar, M. P., & Heij, C. V. (2011). Monitoren van sociale innovatie: Slimmer werken, dynamisch managen en flexibel organiseren. Tijdschrift voor HRM, 1, 85.
Volberda, H. W., Jansen, J. J. P., Tempelaar, M. P., & Heij, C. V. (2010). Sociale innovatie: nu nog beter! Erasmus Concurrentie en Innovatie Monitor 2009 - 2010. INSCOPE - Research for Innovation.
Heij, K. (speaker), Volberda, H. (speaker) & Van den Bosch, F. A. J. (speaker) (7-8-2015). How does co-creation with customers influence innovation performance? The role of connectedness, Academy of Management, Vancouver. https://journals.aom.org/doi/abs/10.5465/ambpp.2015.136
Heij, K. (speaker), Volberda, H. (speaker) & Van den Bosch, F. A. J. (speaker) (17-6-2015). Opening up the black box of business model innovation: an examination of replication and renewal within and between a firm’s business models, EURAM 2015, Warsaw. http://www.euram-online.org/conference/past-conferences.html
Heij, K. (speaker), Volberda, H. (speaker) & Van den Bosch, F. A. J. (speaker) (17-6-2015). How does co-creation with customers influence exploitative and exploratory innovation: the moderating role of connectedness as an informal as an informal coordination mechanism within a unit, EURAM 2015, Warsaw. http://www.euram-online.org/conference/past-conferences.html
Heij, K. (speaker) & Volberda, H. (speaker) (28-5-2015). How do firms increase the value of business model innovation of their strategic business units?, Strategic Management Society, St. Gallen. https://stgallen.strategicmanagement.net/
Heij, K. (speaker), Volberda, H. (speaker) & Van den Bosch, F. A. J. (speaker) (10-12-2014). Opening up the black box of business model innovation: an examination of replication and renewal within and between a firm's business models, CENTIVE Workshop on Business Models, Strategy, and Innovation.
Heij, K. (speaker), Volberda, H. (speaker) & Van den Bosch, F. A. J. (speaker) (1-8-2014). How does business model innovation influence firm performance?, Academy of Management, Philadelphia. http://aom.org/EventDetail.aspx?id=2147483735
Heij, K. (speaker), Volberda, H. (speaker) & Van den Bosch, F. A. J. (speaker) (3-7-2014). How do different types of business model innovation influence firm performance: the moderating effect of environmental dynamism, EGOS 2014, Rotterdam. https://www.egosnet.org/2014_rotterdam/general_theme
Heij, K. (speaker), Volberda, H. (speaker) & Van den Bosch, F. A. J. (speaker) (13-6-2014). How does relationship learning with customers influences a firm's exploratory innovation and exploitative innovation, Strategic Management Society, Copenhagen. https://copenhagen.strategicmanagement.net/
Heij, K. (speaker), Volberda, H. (speaker) & Van den Bosch, F. A. J. (speaker) (4-6-2014). How do different types of business model innovation influence firm performance: the moderating effect of environmental dynamism, EURAM 2014, Valencia. http://www.euram-online.org/conference/past-conferences.html
Heij, K. (speaker), Volberda, H. (speaker) & Van den Bosch, F. A. J. (speaker) (20-3-2013). How does management innovation influence exploitative innovation: the moderating role of organizational size, Strategic Management Society, Geneva. https://geneva.strategicmanagement.net/
De UvA maakt gebruik van cookies en daarmee vergelijkbare technieken voor het functioneren, meten en optimaliseren van de website. Ook worden er cookies geplaatst om bijv. YouTube filmpjes te kunnen tonen en voor marketingdoeleinden. Deze laatste categorie betreffen de tracking cookies. Uw internetgedrag kan worden gevolgd door middel van deze tracking cookies. Door op “Accepteer alle cookies” te klikken gaat u hiermee akkoord. Lees ook het UvA Privacy statement
Noodzakelijk
Cookies noodzakelijk voor het basisfunctioneren van de website. Deze cookies worden bijvoorbeeld ingezet om het inloggen voor studenten en medewerkers mogelijk te maken.
Noodzakelijk & Optimalisatie
Cookies die worden geplaatst om anoniem gegevens te verzamelen over het gebruik van de website om deze te verbeteren.
Noodzakelijk & Optimalisatie & Marketing
Cookies die in staat stellen bezoekers te volgen en van gepersonaliseerde advertenties te voorzien. Externe advertentienetwerken verzamelen individuele gegevens over internetgedrag. Selecteer deze categorie om YouTube video's te kunnen kijken.