Heckert, R., Boumans, J., & Vliegenthart, R. (2022). How multiple identities can impact the legitimacy of an organization. International Journal of Strategic Communication, 16(4), 555-571. https://doi.org/10.1080/1553118X.2022.2070754[details]
Heckert, R., Boumans, J., & Vliegenthart, R. (2020). How to nail the multiple identities of an organization? A content analysis of projected identity. Voluntas, 31(1), 129-141. https://doi.org/10.1007/s11266-019-00157-w[details]
2021
Heckert, R., & van der Goot, M. J. (2021). How do journalists reflect on the media portrayal of multiple identity organizations. Paper presented at Etmaal van de Communicatiewetenschap.
2022
Heckert, R. (2022). Balancing multiple organizational identities: The communication and evaluation of multiple identity organization Sanquin. [Thesis, externally prepared, Universiteit van Amsterdam]. [details]
De UvA maakt gebruik van cookies en daarmee vergelijkbare technieken voor het functioneren, meten en optimaliseren van de website. Ook worden er cookies geplaatst om bijv. YouTube filmpjes te kunnen tonen en voor marketingdoeleinden. Deze laatste categorie betreffen de tracking cookies. Uw internetgedrag kan worden gevolgd door middel van deze tracking cookies. Door op “Accepteer alle cookies” te klikken gaat u hiermee akkoord. Lees ook het UvA Privacy statement
Noodzakelijk
Cookies noodzakelijk voor het basisfunctioneren van de website. Deze cookies worden bijvoorbeeld ingezet om het inloggen voor studenten en medewerkers mogelijk te maken.
Noodzakelijk & Optimalisatie
Cookies die worden geplaatst om anoniem gegevens te verzamelen over het gebruik van de website om deze te verbeteren.
Noodzakelijk & Optimalisatie & Marketing
Cookies die in staat stellen bezoekers te volgen en van gepersonaliseerde advertenties te voorzien. Externe advertentienetwerken verzamelen individuele gegevens over internetgedrag. Selecteer deze categorie om YouTube video's te kunnen kijken.