van de Kuilen, H. S., Kosar-Altinyelken, H., Voogt, J. M., & Nzabalirwa, W. (2020). Recontextualization of learner-centred pedagogy in Rwanda: A comparative analysis of primary and secondary schools. Compare - A Journal of Comparative and International Education. https://doi.org/10.1080/03057925.2020.1847044
2019
van de Kuilen, H. S., Kosar-Altinyelken, H., Voogt, J. M., & Nzabalirwa, W. (2019). Policy adoption of learner-centred pedagogy in Rwanda: A case study of its rationale and transfer mechanisms. International Journal of Educational Development, 67, 64-72. https://doi.org/10.1016/j.ijedudev.2019.03.004[details]
van de Kuilen, H., Altinyelken, H., & Voogt, J. (2020). Re-contextualization of learner-centred pedagogy in Rwanda: A comparative analysis of primary and secondary schools . Abstract from Africa Knows!, Netherlands. https://www.africaknows.eu/papA01-06.htm[details]
De UvA maakt gebruik van cookies en daarmee vergelijkbare technieken voor het functioneren, meten en optimaliseren van de website. Ook worden er cookies geplaatst om bijv. YouTube filmpjes te kunnen tonen en voor marketingdoeleinden. Deze laatste categorie betreffen de tracking cookies. Uw internetgedrag kan worden gevolgd door middel van deze tracking cookies. Door op “Accepteer alle cookies” te klikken gaat u hiermee akkoord. Lees ook het UvA Privacy statement
Noodzakelijk
Cookies noodzakelijk voor het basisfunctioneren van de website. Deze cookies worden bijvoorbeeld ingezet om het inloggen voor studenten en medewerkers mogelijk te maken.
Noodzakelijk & Optimalisatie
Cookies die worden geplaatst om anoniem gegevens te verzamelen over het gebruik van de website om deze te verbeteren.
Noodzakelijk & Optimalisatie & Marketing
Cookies die in staat stellen bezoekers te volgen en van gepersonaliseerde advertenties te voorzien. Externe advertentienetwerken verzamelen individuele gegevens over internetgedrag. Selecteer deze categorie om YouTube video's te kunnen kijken.