Bwana, R. M., Baart, A., de Boer, V., Lenfant, F., Morisho, N., Westermann-Behaylo, M., & Worring, M. (2020). Developing a Crowdsourcing Application for Responsible Production in Africa. In WebSci'20: companion of the 12th ACM Conference on Web Science : July 6-10, 2020, Southampton, UK (pp. 48-53). The Association for Computing Machinery. https://doi.org/10.1145/3394332.3402829[details]
2018
Kolk, A., & Lenfant, F. (2018). Responsible business under adverse conditions: Dilemmas regarding company contributions to local development. Business Strategy & Development, 1(1), 8-16. https://doi.org/10.1002/bsd2.5[details]
Lenfant, F., & van Cranenburgh, K. (2017). Business Responsibilities in Times of War and Peace: The case of Heineken in Central Africa. Business, Peace and Sustainable Development, (10), 35-60. https://doi.org/DOI: [10.9774/T&F.8757.2017.de.00004]
Kolk, A., & Lenfant, F. (2015). Cross-Sector Collaboration, Institutional Gaps, and Fragility: The Role of Social Innovation Partnerships in a Conflict-Affected Region. Journal of Public Policy & Marketing, 34(2), 287-303. https://doi.org/10.1509/jppm.14.157[details]
Kolk, A., & Lenfant, F. (2015). Partnerships for peace and development in fragile states: identifying missing links. The Academy of Management Perspectives, 29(4), 422-437. https://doi.org/10.5465/amp.2013.0122[details]
Kolk, A., & Lenfant, F. (2013). Multinationals, CSR and partnerships in Central African conflict countries. Corporate Social Responsibility and Environmental Management, 20(1), 43-54. https://doi.org/10.1002/csr.1277[details]
Kolk, A., & Lenfant, F. (2012). Business-NGO collaboration in a conflict setting: partnership activities in the Democratic Republic of Congo. Business & Society, 51(3), 478-511. https://doi.org/10.1177/0007650312446474[details]
Lenfant, F., van Broekhoven, L., & van Lierde, F. (2009). Les conséquences de la guerre contre le terrorisme sur le monde des ONGs: Le cas du réseau de partenaires de Cordaid à travers le monde. Cultures et Conflits, 76, 67-85. https://doi.org/10.4000/conflits.17779[details]
De UvA maakt gebruik van cookies en daarmee vergelijkbare technieken voor het functioneren, meten en optimaliseren van de website. Ook worden er cookies geplaatst om bijv. YouTube filmpjes te kunnen tonen en voor marketingdoeleinden. Deze laatste categorie betreffen de tracking cookies. Uw internetgedrag kan worden gevolgd door middel van deze tracking cookies. Door op “Accepteer alle cookies” te klikken gaat u hiermee akkoord. Lees ook het UvA Privacy statement
Noodzakelijk
Cookies noodzakelijk voor het basisfunctioneren van de website. Deze cookies worden bijvoorbeeld ingezet om het inloggen voor studenten en medewerkers mogelijk te maken.
Noodzakelijk & Optimalisatie
Cookies die worden geplaatst om anoniem gegevens te verzamelen over het gebruik van de website om deze te verbeteren.
Noodzakelijk & Optimalisatie & Marketing
Cookies die in staat stellen bezoekers te volgen en van gepersonaliseerde advertenties te voorzien. Externe advertentienetwerken verzamelen individuele gegevens over internetgedrag. Selecteer deze categorie om YouTube video's te kunnen kijken.