Sandberg, J., Maris, M., & Hoogendoorn, P. (2014). The added value of a gaming context and intelligent adaptation for a mobile application for vocabulary learning. Computers and Education, 76, 119-130. https://doi.org/10.1016/j.compedu.2014.03.006[details]
Teitsma, M., Sandberg, J., Schreiber, G., Wielinga, B., & van Hage, W. R. (2014). Engineering ontologies for question answering. Applied Ontology, 9(1), 1-25. https://doi.org/10.3233/AO-140130[details]
Teitsma, M., Sandberg, J., Wielinga, B., & Schreiber, G. (2014). Validating Ontologies for Question Generation. In F. Grootjen, M. Otworowska, & J. Kwisthout (Eds.), BNAIC 2014 : Benelux Conference on Artificial Intelligence: proceedings of the Twenty-Sixth Benelux Conference on Artificial Intelligence : Nijmegen, November 6-7, 2014 (pp. 111-118). (BNAIC; Vol. 26). Nijmegen: Radboud University. [details]
Sandberg, J., & Maris, M. (2011). Mobile learning research: caught between two paradigms. In I. Arnedillo Sánchez, & P. Isaías (Eds.), Proceedings of the IADIS international conference Mobile Learning 2011: Avila, Spain, March 10-12, 2011 (pp. 282-286). [Lisboa]: IADIS Press. [details]
Teitsma, M., Sandberg, J. A. C., Maris, M., & Wielinga, B. J. (2011). Automatic question generation to determine roles during a crisis. In N. Dokoohaki, & L. Hall (Eds.), Proceedings of SOTICS [details]
Teitsma, M., Sandberg, J., Maris, M., & Wielinga, B. (2011). Using an ontology to automatically generate questions for the determination of situations. In A. Hameurlain, S. W. Liddle, K-D. Schewe, & X. Zhou (Eds.), Database and Expert Systems Applications: 22nd International Conference, DEXA 2011, Toulouse, France, August 29-September 2, 2011 : proceedings (Vol. 2, pp. 456-463). (Lecture Notes in Computer Science; Vol. 6861). Springer. https://doi.org/10.1007/978-3-642-23091-2_39[details]
2018
Sandberg, J., Belleman, R., Visser, A., Abcouwer, T., & Lees, M. (2018). IvI Education vision. Amsterdam: Informatics Institute. [details]
2016
Sandberg, J., Belleman, R., Bredeweg, B., Visser, A., Endriss, U., Roelofsen, F., Schaffner, C., van Schoot, T., Sluijter, B., & et al. (2016). Eindrapport VC3BI commissie. UvA, FNWI.
De UvA maakt gebruik van cookies en daarmee vergelijkbare technieken voor het functioneren, meten en optimaliseren van de website. Ook worden er cookies geplaatst om bijv. YouTube filmpjes te kunnen tonen en voor marketingdoeleinden. Deze laatste categorie betreffen de tracking cookies. Uw internetgedrag kan worden gevolgd door middel van deze tracking cookies. Door op “Accepteer alle cookies” te klikken gaat u hiermee akkoord. Lees ook het UvA Privacy statement
Noodzakelijk
Cookies noodzakelijk voor het basisfunctioneren van de website. Deze cookies worden bijvoorbeeld ingezet om het inloggen voor studenten en medewerkers mogelijk te maken.
Noodzakelijk & Optimalisatie
Cookies die worden geplaatst om anoniem gegevens te verzamelen over het gebruik van de website om deze te verbeteren.
Noodzakelijk & Optimalisatie & Marketing
Cookies die in staat stellen bezoekers te volgen en van gepersonaliseerde advertenties te voorzien. Externe advertentienetwerken verzamelen individuele gegevens over internetgedrag. Selecteer deze categorie om YouTube video's te kunnen kijken.