Abcouwer, A. W., & Smit, B. J. (2015). Learning in a dynamic Information Management world. In B. Thoenssen (Ed.), ES2015 (pp. tbd). Basel: FHNW University of Applied Sciences and Arts Northwestern Switzerland.
2011
Abcouwer, A. W., & Smit, B. J. (2011). Enhancing Student-Centric Learning By Building On Visualization. In T. Schambach (Ed.), Proceedings of AIS SIG-ED IAIM 2011 Conference Shanghai (pp. 1-3). Shanghai: AIS.
2010
Dirksen, V., Huizing, A., & Smit, B. (2010). ‘Piling on layers of understanding’: the use of connective ethnography for the study of (online) work practices. New Media & Society, 12(7), 1045-1063. https://doi.org/10.1177/1461444809341437[details]
2009
Abcouwer, T., & Smit, B. J. (2009). Back to basics, understanding the choice of supportive technologies. In T. Schambach (Ed.), Proceedings of the AIS SIG-ED IAIM 2009 Conference, Phoenix, USA International Academy for Information Management. [details]
2008
Abcouwer, T., & Smit, B. J. (2008). Choosing a supporting technology for learning: A preliminary approach. In Proceedings of the AIS SIG-ED IAIM Conference (pp. 1-19). Proceedings of the AIS SIG-ED IAIM Conference. [details]
Abcouwer, A. W., & Smit, B. J. (2007). The proof of the pudding is the eating. In T. Schambach (Ed.), Proceedings of the ICIS 2007 - International Academy for Information Management Conference (pp. 1-21). Montreal: International Academy for Information Management.
2006
Dirksen, V. M., Huizing, A., & Smit, B. (2006). The paradox of organizing knowledge. (PrimaVera Working Paper; No. 2006-04). Amsterdam: Faculteit Economie en Bedrijfskunde.
2018
Takács, E., Abcouwer, A. W., & Smit, B. J. (2018). RECONSIDERING THE ROLE OF STANDARD CURRICULA IN (IS / IT) EDUCATION: DO STANDARD CURRICULA STILL FIT IN CURRENT SOCIETY?. 1-13. Paper presented at ICIS, San Francisco, United States.
2016
Abcouwer, A. W., Takács, E., & Smit, B. J. (2016). De-linearizing learning. Paper presented at AIS ICIS Siged 2016 Conference, Dublin, Ireland.
Abcouwer, A. W., & Smit, B. J. (2010). Linking (IS) education to technology. Paper presented at International Conference on Information Systems 2010, .
2015
Abcouwer, T., & Smit, B. (2015). Business IT Alignment: A Never-ending Story. Amsterdam: Faculty of Science, University of Amsterdam. [details]
De UvA maakt gebruik van cookies en daarmee vergelijkbare technieken voor het functioneren, meten en optimaliseren van de website. Ook worden er cookies geplaatst om bijv. YouTube filmpjes te kunnen tonen en voor marketingdoeleinden. Deze laatste categorie betreffen de tracking cookies. Uw internetgedrag kan worden gevolgd door middel van deze tracking cookies. Door op “Accepteer alle cookies” te klikken gaat u hiermee akkoord. Lees ook het UvA Privacy statement
Noodzakelijk
Cookies noodzakelijk voor het basisfunctioneren van de website. Deze cookies worden bijvoorbeeld ingezet om het inloggen voor studenten en medewerkers mogelijk te maken.
Noodzakelijk & Optimalisatie
Cookies die worden geplaatst om anoniem gegevens te verzamelen over het gebruik van de website om deze te verbeteren.
Noodzakelijk & Optimalisatie & Marketing
Cookies die in staat stellen bezoekers te volgen en van gepersonaliseerde advertenties te voorzien. Externe advertentienetwerken verzamelen individuele gegevens over internetgedrag. Selecteer deze categorie om YouTube video's te kunnen kijken.