Van 13 tot en met 22 maart vindt voor de vijfde keer het Opera Forward Festival (OFF) plaats. Een aantal masterstudenten Theatre Studies en International Dramaturgy participeren in OFF Talent Opera's.

Met Opera Forward Festival slaat De Nationale Opera bruggen tussen verschillende kunstvormen en tussen nieuw talent en gevestigde artiesten. OFF is hét festival voor nieuwe opera, maar voornamelijk ook de plek waar elke student die ook maar iets met muziek en/of opera van doen heeft zijn plek kan vinden.

Studenten Arts and Culture

Ook tijdens deze editie van het OFF participeren aantal masterstudenten van Theatre Studies en International Dramaturgy in de OFF Talent Opera's (studentenopera’s van 15 minuten).

De studenten die meedoen zijn:

• Na'ama Hurwitz (Master International Dramaturgy, UvA) in: Five Steps for One Leap;
  • Isabel van Hauwe (Master International Dramaturgy) in: #rituals;
  • Naomi Teekens (Master International Dramaturgy) in: Sator Arepo;
  • Joep Hupperetz (Master Theatre Studies) in: IDIOSYNCRATIC - Take a deep dive down;
  • Jessie Connell (Master International Dramaturgy) in: De Bergruimte;
  • Ivana Cult (Master International Dramaturgy) in: Installatie Aufstieg und Fall der Stadt Mahagonny.

Kaarten voor de voorstellingen van de OFF Talent Opera’s zijn gratis, wel reserveren.

Korting toegangskaarten

Studenten en bezoekers jonger dan 35 jaar krijgen korting op de toegangsprijs. Bekijk de website voor alle details. Naast vijf grote producties zijn er nog drie OFF Days waar er een breed aanbod aan jamsessies, keynotes en een afterparty (gratis) te beleven is.

Meer informatie masters Theatre Studies en International Dramarturgy

Wil je meer weten over de masters International Dramaturgy en Theatre Studies, kijk dan op onze website via onderstaande link.