MBA-studenten hebben op 15 oktober in teams hun bevindingen gepresenteerd aan vijf directeuren van VodafoneZiggo tijdens het vak Ethics, Responsibility and Sustainability.
VodafoneZiggo

Voor het vak hebben de teams cases bestudeerd die betrekking hebben op ethische situaties in het echte leven, maatschappelijk verantwoord ondernemen en duurzame innovaties. Dit hebben ze gedaan onder begeleiding van de vijf VodafoneZiggo directeuren. Enkele onderwerpen die tijdens de pitch voorbij kwamen waren: de bescherming van de privacy van kinderen, mogelijkheden tot verantwoord ondernemen en klantgedrag in combinatie met klimaatverandering. Aan het einde van de dag heeft de jury, de vijf directeuren van VodafoneZiggo, de drie meest innovatieve en inzichtelijke projecten gekozen die de studenten mogen pitchen bij de raad van bestuur.

MBA en corporate contacts

Dit is het derde jaar dat VodafoneZiggo en de Amsterdam Business School MBA samenwerken voor het vak Ethics, Responsibility and Sustainability. De dag stond onder leiding van Tim Langelaar (Senior Privacy, Risk & Compliance Manager bij VodafoneZiggo) in samenwerking met de docent en vijf VodafoneZiggo directeuren. Het vak wordt gegeven door dr. Arno Kourula (ABS, Strategy and Marketing).

Neem voor meer informatie contact op met Arno Kourula