2 Economics and Business teams deden mee aan de competitie. De deelnemers moesten binnen 24 uur een case oplossen waardoor de meesten een korte nacht hebben gehad.

Winnaars

De groep van de University of New South Wales werd 1ste, die van de University of Aberdeen 2de en UvA EB is dus  3de geworden. Dit betekent dat het team o.a. boven de University of Cambridge, de University of Hong Kong en King's College London is geëindigd.

Studenten Valentina Segui Bonilla, Tim van den Hul, Isabelle Shao, Mark Szucs en Thomas Jansz vormden het winnende EB-team. Het was de eerste keer dat zij deelnamen aan een case-competitie.