Elke week maken we kennis met een andere medewerker. Ontdek wat ze het leukste vinden aan hun werk en leer dingen die je nog niet over hen wist. Deze week: Suzan van der Bruggen, hoofd van het Economics and Business Career Centre.

Wat vind je het leukste aan je werk?

Het leukste aan mijn werk is dat ik een bijdrage lever aan de ontwikkeling van onze studenten en van mijn teamleden. Ik word er blij van als ik mensen weet te inspireren en te motiveren om het beste uit zichzelf te halen. Ook vind ik het leuk om samen met mijn team te brainstormen over nieuwe projecten en daar draagvlak voor te krijgen binnen UvA EB. Als zo’n project dan staat, dan word ik daar erg gelukkig van.

Op welk onderzoek of project van het afgelopen jaar ben je het meest trots?

Ik ben het meest trots op de komst van het EB Career Portal. Dat is een vacatureplatform voor UvA EB-studenten. De voorbereidingen, de promotie en de lancering hebben we als team uitgevoerd. Het resultaat mag er zijn: een goed en duurzaam platform waar alumni en bedrijven vacatures plaatsen. Al veel studenten hebben hier een stage of juniorbaan gevonden.

Wat weten collega’s waarschijnlijk niet van jou?

Dat ik aan Jazz Dance doe en dat ik met mijn dansgroep 'expert' ben in het dansen van Madonna’s klassieker 'Vogue'. Een ander weetje is dat ik al jaren de wens heb om directeur van een basisschool te worden en dat dat me nu gelukt is! Ik zal per 1 mei helaas de UvA verlaten.