In de maanden juli tot en met september hebben bewoners, ondernemers en andere belangstellenden hun ideeën kunnen geven over de ontwikkeling van het Universiteitskwartier. Tijdens de Meet Up #5 (laatste bijeenkomst) is veel informatie gedeeld. Daarom wordt een extra Meet Up bijeenkomst georganiseerd voor de buurt op dinsdag 1 oktober in Perdu. Op dinsdag 8 oktober is laatste bijeenkomst van deze reeks gepland in Pakhuis de Zwijger.
Universiteitskwartier

Dinsdag 1 oktober

Tijdens deze Meet Up #6 kan worden doorgesproken over het concept-openbare ruimtekaarten en wordt een ‘sneak preview’ gegeven van de presentatie  op 8 oktober a.s. in Pakhuis de Zwijger.

Tijdstip: Van 20.00 tot 22.00 uur

Locatie: Perdu, Kloveniersburgwal 86 in Amsterdam

Bewoners kunnen op 1 oktober zo binnenlopen. Aanmelden vooraf voor deze MeetUp#6 is niet nodig.

Dinsdag 8 oktober

Tijdens de bijeenkomst in Pakhuis de Zwijger worden de tot nu toe opgehaalde resultaten van het participatieproces besproken met bewoners, ondernemers, degenen die straks de openbare ruimte gaan gebruiken, de gemeente en de Universiteit van Amsterdam. Met wie is er gesproken? Waar is overeenstemming over? Waarover zijn verschillen van mening? En hoe wordt dit nu verwerkt in het Strategisch Masterplan? Lees meer en aanmelden>>>

Tijdstip: Van 20.00 tot 22.00 uur

Locatie: Pakhuis De Zwijger, Piet Heinkade 179

Lees de verslagen van de bijeenkomsten!