For best experience please turn on javascript and use a modern browser!
You are using a browser that is no longer supported by Microsoft. Please upgrade your browser. The site may not present itself correctly if you continue browsing.

L. (Larissa) Kolstein

Head of Communications and Marketing FMG
Faculty of Social and Behavioural Sciences
Communicatieadvies FMG

Visiting address
  • Nieuwe Achtergracht 166
  • Room number: C6.00
Postal address
  • Postbus 15804
    1001 NH Amsterdam
  • Profiel

    Werkgebied:

    • Strategisch intern en extern communicatiebeleid
    • Effectieve implementatie

    Profiel:


    Als Hoofd Communicatie en Marketing ben ik eindverantwoordelijk voor het strategische interne en externe communicatiebeleid van de faculteit en de effectieve implementatie hiervan. 

    Verantwoordelijkheden en werkzaamheden

    • Het proactief ontwikkelen en onderhouden van relaties binnen de faculteit, haar vier domeinen en de universiteit om inzicht te krijgen in prioriteiten en ambities en het vertalen hiervan in effectieve communicatieplannen en –activiteiten voor de FMG. 
    • Het neerzetten van een heldere en krachtige profilering, positionering en branding van de faculteit (zowel intern als extern) en het aantonen van de maatschappelijke relevantie van haar onderzoek en onderwijs. 
    • Het ontwikkelen van heldere boodschappen en ‘call-to-actions’ en het communiceren hiervan via de juiste mediamix (publicaties, emails, nieuwsbrieven, websites, sociale media, content marketing, evenementen). 
    • Het aansturen van het communicatie team; inclusief het plannen van taken en werkzaamheden, het voeren van voortgang- en functioneringsgesprekken.
    • Het adviseren en strategisch ondersteunen van decentrale communicatieactiviteiten binnen de domeinen.
    • Monitoren, evalueren en optimaliseren van communicatie-activiteiten zodat doelstellingen worden bereikt. 
    • Verantwoordelijk voor de begroting en besteding van het FMG communicatie budget. 

     

    Bekijk voor meer informatie:

  • Ancillary activities
    • No ancillary activities