Koffeman, A., & Snoek, M. (2019). Identifying context factors as a source for teacher professional learning. Professional Development in Education, 45(3), 456-471. https://doi.org/10.1080/19415257.2018.1557239[details]
2012
Rijlaarsdam, G., Janssen, T., Romein, P., Kappé, J., & Koffeman, A. (2012). Onderzoek op Academische Opleidingsscholen: een nieuw soort onderzoek. Pedagogische Studiën, 89(6), 381-384. [details]
Koffeman, A. H. (2022). Leraar worden, leraar blijven. In L. Meijer (Ed.), Een boekje vol inspiratie – om docenten gemotiveerd te (be)houden voor het onderwijs BLR Media.
Koffeman, A. (2015). Professioneel leren: over grenzen (deel 1). Van Twaalf tot Achttien, 25(1), 18-20.
Koffeman, A. (2015). Zelf de verandering zijn: innoveren op school. Van Twaalf tot Achttien, 25(3), 22-23.
2022
Koffeman, A. H. (2022). IQ110 - a very unfair game about inequality of opportunity. Teacher design research as a bridge between policy and practice. Poster session presented at TEPE International Conference , Gratz, Austria.
Koffeman, A. H. (2022). IQ110, a very unfair game about inequality of opportunity. Workshop/ presentation . Poster session presented at ATEE International Conference, Sestri Levante, Italy.
Prijs
Koffeman, A. (2021). Most original presentation at IPDA Conference 2021.
Koffeman, A. & Snoek, M. (2018). PDiE Best Paper at IPDA Conference 2017.
Spreker
Koffeman, A. (speaker) (12-3-2021). Future Calling, Northumbria University.
De UvA maakt gebruik van cookies en daarmee vergelijkbare technieken voor het functioneren, meten en optimaliseren van de website. Ook worden er cookies geplaatst om bijv. YouTube filmpjes te kunnen tonen en voor marketingdoeleinden. Deze laatste categorie betreffen de tracking cookies. Uw internetgedrag kan worden gevolgd door middel van deze tracking cookies. Door op “Accepteer alle cookies” te klikken gaat u hiermee akkoord. Lees ook het UvA Privacy statement
Noodzakelijk
Cookies noodzakelijk voor het basisfunctioneren van de website. Deze cookies worden bijvoorbeeld ingezet om het inloggen voor studenten en medewerkers mogelijk te maken.
Noodzakelijk & Optimalisatie
Cookies die worden geplaatst om anoniem gegevens te verzamelen over het gebruik van de website om deze te verbeteren.
Noodzakelijk & Optimalisatie & Marketing
Cookies die in staat stellen bezoekers te volgen en van gepersonaliseerde advertenties te voorzien. Externe advertentienetwerken verzamelen individuele gegevens over internetgedrag. Selecteer deze categorie om YouTube video's te kunnen kijken.