ter Horst, C., Kubbe, L., van de Rotten, B., Peters, K., Bouwer, A., & Bredeweg, B. (2020). Exploring the design and impact of online exercises for teacher training about dynamic models in mathematics. In C. Alario-Hoyos, M. J. Rodríguez-Triana, M. Scheffel, I. Arnedillo-Sánchez, & S. M. Dennerlein (Eds.), Addressing Global Challenges and Quality Education: 15th European Conference on Technology Enhanced Learning, EC-TEL 2020, Heidelberg, Germany, September 14–18, 2020 : proceedings (pp. 398-403). (Lecture Notes in Computer Science; Vol. 12315). Springer. https://doi.org/10.1007/978-3-030-57717-9_34[details]
2022
Calor, S. M., Kubbe, L., & Abrantes Garcêz Palha, S. (2022). Students think algorithmically with differential equations. Abstract from Conference European Society for Research in Mathematics Education, Bolzano, Italy. https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-03748502/document
De UvA gebruikt cookies voor het meten, optimaliseren en goed laten functioneren van de website. Ook worden er cookies geplaatst om inhoud van derden te kunnen tonen en voor marketingdoeleinden. Klik op ‘Accepteer alle cookies’ om akkoord te gaan met het plaatsen van alle cookies. Of kies voor ‘Weigeren’ om alleen functionele en analytische cookies te accepteren. Lees ook het UvA Privacy statement.