van Loenen, B., Bruck, S., Vermeulen, E. J., Pareja Roblin, N. N., Cornelissen, F., Voogt, J. M., & Volman, M. L. L. (2023). Exploring learning management system usage patterns and their relation to student performance and satisfaction. Universiteit van Amsterdam.
Bruck, S., van Loenen, B., Vermeulen, E. J., Pareja Roblin, N. N., Cornelissen, L. J. F., Volman, M. L. L., & Voogt, J. M. (2022). Blended Education Practices at the UvA: An Online Survey Report. Universiteit van Amsterdam.
Bruck, S., van Loenen, B., Vermeulen, E. J., Pareja Roblin, N. N., Cornelissen, L. J. F., Voogt, J. M., & Volman, M. L. L. (2022). Characteristics of effective and meaningful blended education: A literature review. Universiteit van Amsterdam.
De UvA gebruikt cookies voor het meten, optimaliseren en goed laten functioneren van de website. Ook worden er cookies geplaatst om inhoud van derden te kunnen tonen en voor marketingdoeleinden. Klik op ‘Accepteer alle cookies’ om akkoord te gaan met het plaatsen van alle cookies. Of kies voor ‘Weigeren’ om alleen functionele en analytische cookies te accepteren. Lees ook het UvA Privacy statement.