Pfeuffer, A. P., Hatfield, H. R., Evans, N., & Kim, J. (2024). Illegally beautiful? The role of trust and persuasion knowledge in online image manipulation disclosure effects. International Journal of Advertising.
Pfiffelmann, J., Pfeuffer, A. P., Dens, N., & Soulez, S. (2024). Unique… like everyone else: Effects and mechanisms of personalization appeals in recruitment advertising. International Journal of Advertising, 43(3).
2024
Pfeuffer, A. P., Phua, J., & Broggi, M. (2024). Trust but Scrutinize? An Experimental Explication of Cue- based Trust and Persuasion Knowledge in Online Consumer Product Reviews.. Paper presented at American Academy of Advertising (AAA) Annual Conference 2024 .
Pfeuffer, A. P., Smit, E. G., van Reijmersdal, E. A., van Berlo, Z. M. C., He, X., & Antsipava, D. (2024). Counterfeit chronicles: Describing and explicating counterfeit advertising in the Netherlands. Paper presented at The 22nd International Conference on Research in Advertising (ICORIA) 2024, Thessaloniki, Greece.
Prijs / subsidie
Voorveld, H., Pfeuffer, A. & Walraven, M. (2024). Faculty of Social & Behavioral Sciences Impact Education Grant.
Andere
Breves, P. (chair), van Reijmersdal, E. (organiser), Busljeta Banks, I. (organiser), Pfeuffer, A. (organiser), Starke, A. (organiser) & van Berlo, Z. (organiser) (27-11-2024 - 29-11-2024). Annual conference of the DGPuK’s advertising communication division, Amsterdam (organising a conference, workshop, ...).
De UvA gebruikt cookies voor het meten, optimaliseren en goed laten functioneren van de website. Ook worden er cookies geplaatst om inhoud van derden te kunnen tonen en voor marketingdoeleinden. Klik op ‘Accepteren’ om akkoord te gaan met het plaatsen van alle cookies. Of kies voor ‘Weigeren’ om alleen functionele en analytische cookies te accepteren. Je kunt je voorkeur op ieder moment wijzigen door op de link ‘Cookie instellingen’ te klikken die je onderaan iedere pagina vindt. Lees ook het UvA Privacy statement.