Heck, A., Schut, M., & Brouwer, N. (2021). Design and Implementation of an Inquiry-Based Mathematics Module for First-Year Students in Biomedical Sciences. In I. M. Gómez-Chacón, R. Hochmuth, B. Jaworski, J. Rebenda, J. Ruge, & S. Thomas (Eds.), Inquiry in University Mathematics Teaching and Learning: The PLATINUM Project (pp. 215-234). Masaryk University Press. https://doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-9983-2021-12[details]
Shahidzadeh, N., Schut, M. F. L., Desarnaud, J., Prat, M., & Bonn, D. (2015). Salt stains from evaporating droplets. Scientific Reports, 5, Article 10335. https://doi.org/10.1038/srep10335[details]
Heck, A., Schut, M., van Wijk, M., Meijer, T., & Brouwer, N. (2023). E-Assessment of Mathematics and Statistics in Biomedical Sciences. In S. Hummel, & M-T. Donner (Eds.), Student Assessment in Digital and Hybrid Learning Environments (pp. 207-230). (Doing Higher Education). Springer VS. https://doi.org/10.1007/978-3-658-42253-0_10[details]
Brouwer, A. M. (invited speaker), Suhina, T. (invited speaker), Carpentier, C. E. (invited speaker), Schut, M. F. L. (invited speaker), Weber, B. A. (invited speaker), Bonn, D. (invited speaker) & Schall, P. (invited speaker) (4-9-2013). FLUORESCENT MOLECULAR REPORTERS in SOFT MATTER, Romanian International Conference on Chemistry and Chemical Engineering, Sinaia, Romania.
De UvA gebruikt cookies voor het meten, optimaliseren en goed laten functioneren van de website. Ook worden er cookies geplaatst om inhoud van derden te kunnen tonen en voor marketingdoeleinden. Klik op ‘Accepteren’ om akkoord te gaan met het plaatsen van alle cookies. Of kies voor ‘Weigeren’ om alleen functionele en analytische cookies te accepteren. Je kunt je voorkeur op ieder moment wijzigen door op de link ‘Cookie instellingen’ te klikken die je onderaan iedere pagina vindt. Lees ook het UvA Privacy statement.