Berger, S. E., Ordway, M. R., Schoneveld, E., Lucchini, M., Thakur, S., Anders, T., Natale, L., & Barnett, N. (2023). The impact of extreme summer temperatures in the United Kingdom on infant sleep: Implications for learning and development. Scientific Reports, 13(1), Article 10061. https://doi.org/10.1038/s41598-023-37111-2[details]
Schoneveld, E., & Brummelman, E. (2023). “You did incredibly well!”: teachers’ inflated praise can make children from low-SES backgrounds seem less smart (but more hardworking). NPJ Science of Learning, 8, Article 31. Advance online publication. https://doi.org/10.1038/s41539-023-00183-w[details]
De UvA gebruikt cookies voor het meten, optimaliseren en goed laten functioneren van de website. Ook worden er cookies geplaatst om inhoud van derden te kunnen tonen en voor marketingdoeleinden. Klik op ‘Accepteren’ om akkoord te gaan met het plaatsen van alle cookies. Of kies voor ‘Weigeren’ om alleen functionele en analytische cookies te accepteren. Je kunt je voorkeur op ieder moment wijzigen door op de link ‘Cookie instellingen’ te klikken die je onderaan iedere pagina vindt. Lees ook het UvA Privacy statement.