Eiben, E., Euverman, T. J., Kowalczyck, W., & Slisser, F. (1999). Modelling Customer Retention with Statistical Techniques, Rough Data Models and Genetic Programming. In A. Skowron, & S. K. Pal (Eds.), Rough Fuzzy Hybridization. A New Trend in Decision Making (pp. 330-345). Springer. [details]
1996
Eiben, A. E., Euverman, T. J., Kowalczyk, W., Peelen, E., Slisser, F., & Wesseling, J. A. M. (1996). Comparative adaptive and traditional techniques for direct marketing. In H. J. Zimmermann (Ed.), Proceedings of the 4th European congress on intelligent techniques and soft computing (pp. 434-437). Aachen: Verlag Mainz. [details]
1996
Slisser, F. (1996). Customer retention by the Robeco Groep. Voorspellen van stappen met beleggen van particuliere relaties van de Robeco Groep. Rotterdam: Stichting Marketing Intelligence & Technology. [details]
1995
Eiben, A. E., Euverman, T. J., Kowalczyk, W., Peelen, E., Slisser, F., & Wesseling, J. A. M. (1995). Genetic algorithms and neural networks vs. statistical techniques: A case study in marketing. Trier, Duitsland: 5th International workshop on parallel applications. [details]
Eiben, A. E., Euverman, T. J., Kowalczyk, W., Peelen, E., Slisser, F., & Wesseling, J. A. M. (1995). Modelling customer satisfaction in the market for mutual funds investment companies with neural networks and genetic programming. In 48th ESOMAR (European Society for Opinion and Marketing Research) congress Den Haag: ESOMAR. [details]
Eiben, A. E., Euverman, T. J., Kowalczyk, W., Peelen, E., Slisser, F., & Wesseling, J. A. M. (1995). Respons modelling en doelgroepselectie in een business-to-business markt. In Congress Henry Stewart conference studies: Toepassing van neurale netwerken in marketing Amsterdam: Congress Henry Stewart. [details]
1995
Peelen, E., Slisser, F., & Wesseling, J. A. M. (1995). Het Hewlett Packard mailingselectieprobleem. Amsterdam: Stichting Marketing Intelligence & Technology. [details]
Slisser, F., & ea, U. (1995). De effectiviteit van marketingcommunicatie van PTT Telecom. Amsterdam: Stichting Marketing Intelligence & Technology. [details]
Slisser, F., Peelen, E., & Wesseling, J. A. M. (1995). Bepalen van klanttevredenheid bij de Robeco Groep. Amsterdam: Stichting Marketing Intelligence & Technology. [details]
Spreker
Eiben, G. (speaker), Slisser, F. (speaker), Peelen, E. (speaker) & ea, -. (speaker) (17-9-1995). Modeling customer satisfaction in the market for mutual funds investment companies with neural networks and genetic programming, ESOMAR conference, Den Haag.
De UvA gebruikt cookies voor het meten, optimaliseren en goed laten functioneren van de website. Ook worden er cookies geplaatst om inhoud van derden te kunnen tonen en voor marketingdoeleinden. Klik op ‘Accepteer alle cookies’ om akkoord te gaan met het plaatsen van alle cookies. Of kies voor ‘Weigeren’ om alleen functionele en analytische cookies te accepteren. Lees ook het UvA Privacy statement.