Talbi, M., & Dutilh Novaes, C. (2024). De paradoxen van (in)tolerantie in epistemische netwerken. Algemeen Nederlands Tijdschrift voor Wijsbegeerte, 116(1), 55-73. https://doi.org/10.5117/ANTW2024.1.005.TALB
Van Amstel, M., Talbi, M. M., Richter, E. M. L., & Ester, H. (2024). Tussen helderheid en vrijheid: Hoe de conceptkerndoelen de burgerschapsopdracht (niet) aanscherpen. NTOR : Nederlands Tijdschrift voor Onderwijsrecht, 36(2).
Van Amstel, M., Ester, H., Richter, E. M. L., & Talbi, M. M. (2023). Burgerschapsonderwijs op de basisschool: de democratische rechtsstaat centraal? Adviesrapport in het kader van het mastervak Staats- en bestuursrecht in de praktijk. Universiteit van Amsterdam, Faculteit der Rechtsgeleerdheid.
De UvA gebruikt cookies voor het meten, optimaliseren en goed laten functioneren van de website. Ook worden er cookies geplaatst om inhoud van derden te kunnen tonen en voor marketingdoeleinden. Klik op ‘Accepteren’ om akkoord te gaan met het plaatsen van alle cookies. Of kies voor ‘Weigeren’ om alleen functionele en analytische cookies te accepteren. Je kunt je voorkeur op ieder moment wijzigen door op de link ‘Cookie instellingen’ te klikken die je onderaan iedere pagina vindt. Lees ook het UvA Privacy statement.