Voor de beste ervaring schakelt u JavaScript in en gebruikt u een moderne browser!
Je gebruikt een niet-ondersteunde browser. Deze site kan er anders uitzien dan je verwacht.

Drs. A.M. (Annemiek) Veen

Faculteit der Maatschappij- en Gedragswetenschappen
Personeel Kohnstamm Instituut BV

Bezoekadres
  • Roetersstraat 31
  • Kamernummer: 215
Postadres
  • Postbus 94208
    1090 GE Amsterdam
  • Publicaties

    2011

    • Veen, A., van der Veen, I., & Koopman, P. (2011). Project Capabel 1991-2008: evaluatieonderzoek project Capabel in Bos en Lommer. (Rapport / Kohnstamm Instituut; No. 862). Amsterdam: Kohnstamm Instituut. [details]

    2010

    • Veen, A., Roeleveld, J., & Heurter, A. (2010). Onderwijs en opvang voor jonge kinderen: deelname aan opvang door driejarigen en kwaliteit van onderwijs en opvang voor drie- en vierjarigen. Den Haag: Onderwijsraad. [details]

    2009

    • Boogaard, M., Fukkink, R. G., Schreuder, L., Veen, A., Felix, C., ten Hagen, I., ... Trienekens, N. (2009). Pedagogische kwaliteiten van buitenschoolse opvang: de ontwikkeling van een meetinstrument. (SCO-rapport; No. 821). Amsterdam: SCO-Kohnstamm Instituut. [details]
    • Emmelot, Y., Felix, C., Roeleveld, J., & Veen, A. (2009). Onderzoek taalsituatie 4-jarigen ASG Almere. Amsterdam: SCO-Kohnstamm Instituut.
    • Ledoux, G., & Veen, A. (2009). Beleidsdoorlichting onderwijsachterstandenbeleid: periode 2002-2008. (SCO-rapport; No. 826). Amsterdam: SCO-Kohnstamm Instituut. [details]
    • Ledoux, G., Veen, A., & Breetvelt, I. (2009). De Onderwijsraad over toegankelijkheid en gelijke kansen: balans van tien jaar adviezen. (SCO-rapport; No. 831). Amsterdam: SCO-Kohnstamm Instituut. [details]
    • Veen, A., & van Daalen, M. (2009). Doorgaande lijn voor- en vroegschoolse educatie. (SCO-rapport; No. 817). Amsterdam: SCO-Kohnstamm Instituut. [details]
    • Veen, A., & van Daalen, M. (2009). Notitie voor DMO. Gericht op het uitwerken van oplossingen voor knelpunten in vroegscholen met zeer weinig gewichtenleerlingen. Amsterdam: SCO-Kohnstamm Instituut.
    • Veen, A., van Daalen, M., Roeleveld, J., & Cats, L. (2009). "Zo krijgt de school een gezicht": huisbezoeken door Amsterdamse scholen. (SCO-rapport; No. 828). Amsterdam: SCO-Kohnstamm Instituut. [details]

    2008

    • Roede, E., Karsten, S., Leeman, Y., Boogaard, M., Radstake, H., & Veen, A. M. (2008). Een kwestie van perspectief? Etniciteit en cultuur in conflicten op scholen voor basis en voortgezet onderwijs. Den Haag: NICIS Institute. [details]

    2016

    • Veen, A. M., Heurter, A. M. H., Bollen, I., & Karssen, A. M. (2016). Pre-Cool Cohortonderzoek: Technisch rapport tweejarigen cohort, vijfde meting 2014-2015. Kohnstamm Instituut.

    2014

    • Veen, A., Fukkink, R., Gevers Deynoot-Schaub, M. J. J. M., Heurter, A. M. H., Helmerhorst, K., & Bollen, I. (2014). Pedagogische kwaliteit gemeten in peuterspeelzalen: Uitkomsten uit het pre-COOL cohortonderzoek en het NCKO-onderzoek naast elkaar gezet. Amsterdam: Kohnstamm Instituut. [details]

    2008

    • Veen, A. M., Boogaard, M., van Schooten, E. J., & Ledoux, G. (2008). Evaluatie onderwijsachterstandenbeleid 2002-2007 in Schiedam-Vlaardingen. Amsterdam: SCO-Kohnstamm Instituut.
    • Veen, A., Boogaard, M., Fukkink, R., & Valkestijn, M. (2008). Wat heb je gedaan vandaag? Een onderzoek naar opvang en educatie rond de basisschool: aanbod, wensen en behoeften. (SCO-rapport; No. 790). Amsterdam: SCO-Kohnstamm Instituut. [details]
    • Veen, A., Roeleveld, J., & van Daalen, M. (2008). Inplementatie en effecten van Voor- en Vroegschoolse Educatie in Rotterdam. Samenvatting. (SCO-rapport; No. 803). Amsterdam: SCO-Kohnstamm Instituut. [details]
    This list of publications is extracted from the UvA-Current Research Information System. Questions? Ask the library or the Pure staff of your faculty / institute. Log in to Pure to edit your publications. Log in to Personal Page Publication Selection tool to manage the visibility of your publications on this list.
  • Nevenwerkzaamheden
    • Geen nevenwerkzaamheden