Veen, A., van der Veen, I., & Koopman, P. (2011). Project Capabel 1991-2008: evaluatieonderzoek project Capabel in Bos en Lommer. (Rapport / Kohnstamm Instituut; No. 862). Amsterdam: Kohnstamm Instituut. [details]
Boogaard, M., Fukkink, R. G., Schreuder, L., Veen, A., Felix, C., ten Hagen, I., Schouten, N., & Trienekens, N. (2009). Pedagogische kwaliteiten van buitenschoolse opvang: de ontwikkeling van een meetinstrument. (SCO-rapport; No. 821). SCO-Kohnstamm Instituut. http://www.sco-kohnstamminstituut.uva.nl/pdf/sco821.pdf[details]
Veen, A., & van Daalen, M. (2009). Notitie voor DMO. Gericht op het uitwerken van oplossingen voor knelpunten in vroegscholen met zeer weinig gewichtenleerlingen. Amsterdam: SCO-Kohnstamm Instituut.
Roede, E., Karsten, S., Leeman, Y., Boogaard, M., Radstake, H., & Veen, A. M. (2008). Een kwestie van perspectief? Etniciteit en cultuur in conflicten op scholen voor basis en voortgezet onderwijs. NICIS Institute. http://www.minocw.nl/documenten/25332a.pdf[details]
2016
Veen, A. M., Heurter, A. M. H., Bollen, I., & Karssen, A. M. (2016). Pre-Cool Cohortonderzoek: Technisch rapport tweejarigen cohort, vijfde meting 2014-2015. Kohnstamm Instituut.
Veen, A., Heurter, A., Bollen, I. & Karssen, M. (2017). Pre-COOL tweejarigencohort vijfde meting 2014-2015. EASY. https://doi.org/10.17026/dans-xjb-8wyj
Veen, A. M., Boogaard, M., van Schooten, E. J., & Ledoux, G. (2008). Evaluatie onderwijsachterstandenbeleid 2002-2007 in Schiedam-Vlaardingen. SCO-Kohnstamm Instituut.
Veen, A., Boogaard, M., Fukkink, R., & Valkestijn, M. (2008). Wat heb je gedaan vandaag? Een onderzoek naar opvang en educatie rond de basisschool: aanbod, wensen en behoeften. (SCO-rapport; No. 790). SCO-Kohnstamm Instituut. http://www.sco-kohnstamminstituut.uva.nl/pdf/sco790.pdf[details]
Vaessen, A. (organiser), de Wit, M. (participant), Veen, A. (participant), Ledoux, G. (participant), Fukkink, R. (participant) & Tromp, R. (chair) (5-7-2023 - 7-7-2023). Onderwijs Research Dagen 2023, Amsterdam (organising a conference, workshop, ...).
2018
Veen, A., van der Veen, I., Heurter, A., Paas, T. & Karssen, M. (2018). Pre-COOL vierjarigencohort derde meting 2011-2012. EASY. https://doi.org/10.17026/dans-zjn-6cj2
Veen, A., van der Veen, I., Heurter, A., Paas, T. & Karssen, M. (2018). Pre-COOL vierjarigencohort tweede meting 2010-2011. EASY. https://doi.org/10.17026/dans-x4p-hnut
2017
Veen, A., Heurter, A., Bollen, I. & Karssen, M. (2017). Pre-COOL tweejarigencohort vijfde meting 2014-2015. EASY. https://doi.org/10.17026/dans-xjb-8wyj
Veen, A., van der Veen, I., Heurter, A., Paas, T. & Karssen, M. (2017). Pre-COOL vierjarigencohort eerste meting 2009-2010. EASY. https://doi.org/10.17026/dans-x2p-9hps
De UvA gebruikt cookies voor het meten, optimaliseren en goed laten functioneren van de website. Ook worden er cookies geplaatst om inhoud van derden te kunnen tonen en voor marketingdoeleinden. Klik op ‘Accepteren’ om akkoord te gaan met het plaatsen van alle cookies. Of kies voor ‘Weigeren’ om alleen functionele en analytische cookies te accepteren. Je kunt je voorkeur op ieder moment wijzigen door op de link ‘Cookie instellingen’ te klikken die je onderaan iedere pagina vindt. Lees ook het UvA Privacy statement.