Op donderdag 28 april nodigen de Social Committee, Faculty Diversity Office en studentenvereniging MUSA je uit voor een Iftar op Science Park.
Kerngegevens van evenement Iftar @ Science Park - voor medewerkers en studenten
28 april 2022
19:30 -23:00

Voor wie: Alle medewerkers & Studenten van de FNWI. Vrienden en familie ook welkom!

Iftar is de eerste maaltijd die moslims tijdens de vastenmaand Ramadan direct na zonsondergang nuttigen. De iftar zal worden voorafgegaan door een paar korte lezingen en een bezoek aan het dak van science park om samen de zonsondergang te bekijken.

Meer informatie volgt

Inschrijving

Laat ons weten of je mee kunt, zodat we een indicatie hebben voor de hoeveelheid eten en drinken die we moeten voorbereiden. Dus als je je hebt aangemeld, rekenen we op je. Inschrijven kan tot 21 april 2022. Wij stellen het op prijs als u zich afmeldt door ons een e-mail te sturen (diversity-science@uva.nl).