Voor de beste ervaring schakelt u JavaScript in en gebruikt u een moderne browser!
Je gebruikt een niet-ondersteunde browser. Deze site kan er anders uitzien dan je verwacht.
Leren lezen, plannen, redigeren en reviseren op de middelbare school
Pedagogische en Onderwijswetenschappen
Mw. L. van Ockenburg promoveert op het proefschrift: 'Synthesis writing: Teaching high school students how to read, plan, draft, and revise'. Promotor is prof. dr. G.C.W. Rijlaarsdam. Copromotor is dr. D. van Weijen.
Kerngegevens van evenement
Leren lezen, plannen, redigeren en reviseren op de middelbare school
De UvA gebruikt cookies voor het meten, optimaliseren en goed laten functioneren van de website. Ook worden er cookies geplaatst om inhoud van derden te kunnen tonen en voor marketingdoeleinden. Klik op ‘Accepteren’ om akkoord te gaan met het plaatsen van alle cookies. Of kies voor ‘Weigeren’ om alleen functionele en analytische cookies te accepteren. Je kunt je voorkeur op ieder moment wijzigen door op de link ‘Cookie instellingen’ te klikken die je onderaan iedere pagina vindt. Lees ook het UvA Privacy statement.