Voor de beste ervaring schakelt u JavaScript in en gebruikt u een moderne browser!
Je gebruikt een niet-ondersteunde browser. Deze site kan er anders uitzien dan je verwacht.
De rol van timing en creativiteit bij reclamemaken
Communicatiewetenschap
Mw. K. Dubois promoveert op het proefschrift: 'Topical Advertising: The Role of Timing and Creativity in Understanding its Effectiveness'. Promotor is prof. dr. G. van Noort. Copromotoren zijn dr. L.M. Willemsen en prof. dr. P.C. Neijens.
Kerngegevens van evenement
De rol van timing en creativiteit bij reclamemaken
De UvA gebruikt cookies voor het meten, optimaliseren en goed laten functioneren van de website. Ook worden er cookies geplaatst om inhoud van derden te kunnen tonen en voor marketingdoeleinden. Klik op ‘Accepteren’ om akkoord te gaan met het plaatsen van alle cookies. Of kies voor ‘Weigeren’ om alleen functionele en analytische cookies te accepteren. Je kunt je voorkeur op ieder moment wijzigen door op de link ‘Cookie instellingen’ te klikken die je onderaan iedere pagina vindt. Lees ook het UvA Privacy statement.