Studentenactiviteiten

Masterstudenten Nieuwe Media en digitale cultuur

Duale masterstudenten Journalistiek en media

Opleidingscommissie

De OC is dé plek waar studenten invloed op hun opleiding kunnen uitoefenen en samen met docenten kunnen meedenken over verbetering van kwaliteit en inhoud van het onderwijs. Elke opleiding van de Faculteit der Geesteswetenschappen heeft een OC. De opleidingscommissie (OC) is bij wet ingesteld en adviseert de decaan van de faculteit en de opleidingsdirecteuren over onder andere:

• de onderwijs- en examenregeling (OER) van de opleiding
  • het onderwijsjaarverslag
  • de uitkomsten van evaluaties van vakken

Stages

Studenten van de bacheloropleiding media en cultuur kunnen tijdens hun studie stage lopen. Stages worden gevonden bij redacties van TV-programma’s, bij mediaproducenten, filmdistributeurs en -festivals, zoals het Nederlands Film Festival en het International Documentary Festival.