Het monumentale Binnengasthuis wordt verbouwd en gerenoveerd tot een moderne UB. Met het overkapte atrium wordt het een fijne ontmoetingsplek voor studenten, docenten en onderzoekers. Tijdens de rondleiding zie je de wording van het atrium en de studiezalen. Dit programma is onderdeel van 24H centrum.

Datum: 14 mei 2022
Tijd: 13:00 -14:00  en 15:00 - 16:00
Locatie: Binnengasthuisstraat 9 (BG 3)
Aanmelden:

BG 3

Binnengasthuisstraat 9
1012 ZA Amsterdam

Over 24H Centrum

'De nieuwe Universiteitsbibliotheek van de UvA' wordt georganiseerd door de Universiteit van Amsterdam als onderdeel van 24H Centrum. Op 14 mei 2022 vindt 24H Amsterdam plaats in het centrum van Amsterdam. Op deze dag openen theaters, musea, kerken, winkels, bars, hotels en clubs hun deuren en organiseren talloze verrassingen en (gratis) activiteiten. Het is de perfecte kans voor Amsterdammers om de binnenstad te (her)ontdekken in slechts 24 uur.