Beraldo, D. (2022). Movements as multiplicities and contentious branding: lessons from the digital exploration of #Occupy and #Anonymous. Information, Communication & Society, 25(8), 1098-1114 . https://doi.org/10.1080/1369118X.2020.1847164[details]
ten Oever, N., Milan, S., & Beraldo, D. (2020). Studying Discourse in Internet Governance through Mailing-list Analysis. In L. DeNardis, D. Cogburn, N. S. Levinson, & F. Musiani (Eds.), Researching Internet Governance: Methods, Frameworks, Futures (pp. 213-229). (The Information Policy Series). MIT Press. https://doi.org/10.7551/mitpress/12400.003.0011[details]
Gandini, A., Pais, I., & Beraldo, D. (2016). Reputation and trust on online labour markets: the reputation economy of Elance. Work Organisation, Labour & Globalisation, 10(1), 27-43. https://doi.org/10.13169/workorgalaboglob.10.1.0027[details]
2013
Beraldo, D., & Galan-Paez, J. (2013). The #OCCUPY network on Twitter and the challenges to social movements theory and research. International Journal of Electronic Governance, 6(4), 319-341. https://doi.org/10.1504/IJEG.2013.060646[details]
2021
Beraldo, D. (Author), Milan, S. (Author), de Vos, J. (Author), Agosti, C. (Author), Nadalic-Sotic, B. (Author), Vliegenthart, R. (Author), Kruikemeier, S. (Author), Otto, L. P. (Author), Vermeer, S. A. M. (Author), Chu, X. (Author), & Votta, F. (Author). (2021). Political advertising exposed: tracking Facebook ads in the 2021 Dutch elections. Web publication or website, Internet Policy Review. https://policyreview.info/articles/news/political-advertising-exposed-tracking-facebook-ads-2021-dutch-elections/1543[details]
ten Oever, N., & Beraldo, D. (2018). Routes to Rights: Internet architecture and values in times of ossification and commercialization. XRDS, 24(4), 28-31. https://doi.org/10.1145/3220561[details]
De UvA maakt gebruik van cookies en daarmee vergelijkbare technieken voor het functioneren, meten en optimaliseren van de website. Ook worden er cookies geplaatst om bijv. YouTube filmpjes te kunnen tonen en voor marketingdoeleinden. Deze laatste categorie betreffen de tracking cookies. Uw internetgedrag kan worden gevolgd door middel van deze tracking cookies. Door op “Accepteer alle cookies” te klikken gaat u hiermee akkoord. Lees ook het UvA Privacy statement
Noodzakelijk
Cookies noodzakelijk voor het basisfunctioneren van de website. Deze cookies worden bijvoorbeeld ingezet om het inloggen voor studenten en medewerkers mogelijk te maken.
Noodzakelijk & Optimalisatie
Cookies die worden geplaatst om anoniem gegevens te verzamelen over het gebruik van de website om deze te verbeteren.
Noodzakelijk & Optimalisatie & Marketing
Cookies die in staat stellen bezoekers te volgen en van gepersonaliseerde advertenties te voorzien. Externe advertentienetwerken verzamelen individuele gegevens over internetgedrag. Selecteer deze categorie om YouTube video's te kunnen kijken.