Goan’s promotieonderzoek gaat over de verbanden tussen digitaal tijdgebruik, digitale geletterdheid en leerprestaties van jongeren tussen de 10 en 18 jaar oud.
Onderzoeksgrants & honours
SoBeDSC Interdisciplinary Data Science Projects (2024)
Booij, G. J., Jansen, B. R. J., Schreurs, B. G. M., van der Ark, L. A., & Nguyen, M. H. (2025). The joint relation of digital-information literacy, academic performances, and digital time use for 10 to 18-year-old students. Paper presented at EARLI Conference 2025, Graz, Austria.
Booij, G. J., Jansen, B. R. J., Schreurs, B. G. M., van der Ark, L. A., & Nguyen, M. H. (2025). The joint relation of digital-information literacy, academic performances, and digital time use for 10 to 18-year-old students. Poster session presented at VNOP Lab Visit 2025, Amsterdam.
Booij, G. J., Nguyen, M. H., van der Ark, L. A., Schreurs, B. G. M., & Jansen, B. R. J. (2025). Kan Je Engels Leren door je Schermgebruik?. Paper presented at ACHC Fall Symposium 2025: Sociale media & Mentale gezondheid, Amsterdam, Netherlands.
Booij, G. J., Schreurs, B. G. M., Nguyen, M. H., Jansen, B. R. J., Krepel, A., Karssen, M., & van der Ark, L. A. (2025). Computer and Information Literacy in Secondary Schools. The Influence of Individual-Level and Classroom-Level Socio-Economic Status. . Paper presented at EARLI Conference 2025, Graz, Austria.
Dekker-Klein Nibbelink, L., Booij, G. J., & van der Ark, L. A. (2025). Adaptive Tests and Questionnaires Using Online Survey Tools. Poster session presented at ODISSEI Conference 2025, Utrecht.
van der Ark, L. A., Dekker-Klein Nibbelink, L., & Booij, G. J. (2025). Adaptive tests and questionnaires using online survey tools. Paper presented at International Meeting of the Psychometric Society (IMPS) 2025, Minneapolis.
Spreker
Booij, G. (speaker) (10-4-2025). Workshop: The How and Why of Multistage Testing in Qualtrics, VNOP Lab Visit 2025, Amsterdam.
Andere
Booij, G. (participant) (17-6-2024 - 28-6-2024). SICSS - ODISSEI Summer School 2024 (participating in a conference, workshop, ...).
De UvA gebruikt cookies voor het meten, optimaliseren en goed laten functioneren van de website. Ook worden er cookies geplaatst om inhoud van derden te kunnen tonen en voor marketingdoeleinden. Klik op ‘Accepteren’ om akkoord te gaan met het plaatsen van alle cookies. Of kies voor ‘Weigeren’ om alleen functionele en analytische cookies te accepteren. Je kunt je voorkeur op ieder moment wijzigen door op de link ‘Cookie instellingen’ te klikken die je onderaan iedere pagina vindt. Lees ook het UvA Privacy statement.