Meijerink, H. P., Letschert, J. F. M., van Asselt, R., van den Bergh, H. H., van de Craats, J., van de Haterd, L. A. G. J., Leenhouts, J. C., Littooij, W. P., van Oers, B., Rijlaarsdam, G. C. W., Snippe, J., van Streun, A., Vernooy, C. G. T., & Veringa, F. H. J. (2008). Over de drempels met taal en rekenen: hoofdrapport van de expertgroep Doorlopende Leerlijnen Taal en Rekenen. Expertgroep doorlopende leerlijnen. [details]
2018
van de Craats, J., & Pijls, H. (2018). De kromme gevormd door de toppen van de parabolen door drie gegeven punten. Nieuw Archief voor Wiskunde, 5/19(1), 39-43. [details]
van de Craats, J., & Bosch, R. (2010). Grundwissen Mathematik: ein Vorkurs für Fachhochschule und Universität. (Springer-Lehrbuch). Springer. [details]
2009
van de Craats, J. (2009). Vervolgboek wiskunde. Amsterdam: Pearson Education. [details]
De UvA gebruikt cookies voor het meten, optimaliseren en goed laten functioneren van de website. Ook worden er cookies geplaatst om inhoud van derden te kunnen tonen en voor marketingdoeleinden. Klik op ‘Accepteren’ om akkoord te gaan met het plaatsen van alle cookies. Of kies voor ‘Weigeren’ om alleen functionele en analytische cookies te accepteren. Je kunt je voorkeur op ieder moment wijzigen door op de link ‘Cookie instellingen’ te klikken die je onderaan iedere pagina vindt. Lees ook het UvA Privacy statement.