De Cuyper, L., Clarysse, B., & Wright, M. (2024). Doing good while making profits: A typology of business models for social ventures. Strategic Entrepreneurship Journal, 18(2), 258-285. https://doi.org/10.1002/sej.1502[details]
Leiting, A-K., De Cuyper, L., & Kauffman, C. (2022). The Internet of Things and the case of Bosch: Changing business models while staying true to yourself. Technovation, 118, Article 102497. https://doi.org/10.1016/j.technovation.2022.102497[details]
De Cuyper, L. M. C. (2020). Imprinting beyond the founding phase: How sedimented imprints develop over time. Organization Science, 31(6), 1313-1620. https://doi.org/10.1287/orsc.2020.1372
De UvA gebruikt cookies voor het meten, optimaliseren en goed laten functioneren van de website. Ook worden er cookies geplaatst om inhoud van derden te kunnen tonen en voor marketingdoeleinden. Klik op ‘Accepteren’ om akkoord te gaan met het plaatsen van alle cookies. Of kies voor ‘Weigeren’ om alleen functionele en analytische cookies te accepteren. Je kunt je voorkeur op ieder moment wijzigen door op de link ‘Cookie instellingen’ te klikken die je onderaan iedere pagina vindt. Lees ook het UvA Privacy statement.