Oudgenoeg, G., Dirksen, E., Ingemann Jorgensen, S., Hilhorst, R., Gruppen, H., Boeriu, C. G., ... Voragen, A. G. J. (2002). Horseradish peroxidase catalyzed oligomerization of ferulic acid on a template of a tyrosine-containing tripeptide. The Journal of Biological Chemistry, 277, 21332-21340. https://doi.org/10.1074/jbc.M201679200[details]
1998
Dirksen, E. (1998). The Defense-industry Interface: the Dutch approach. Defense and Peace Economics, (9), 83-97. [details]
2010
Dirksen, E. (2010). National defence organisation and defence procurement in The Netherlands. In S. Markowski, P. Hall, & R. Wylie (Eds.), Defence procurement and industry policy: a small country perspective (pp. 303-319). (Routledge studies in defence and peace economics; No. 11). London: Routledge. [details]
2001
Dirksen, E. (2001). Op voor het plan. In A. Gerrits (Ed.), Een bizar experiment (pp. 101-116). Amsterdam: Amsterdam University Press. [details]
2000
Dirksen, E. (2000). Consolidering binnen de Europese defensie-industrie. Atlantisch Perspektief, 24(6), 14-18. [details]
1999
Dirksen, E. (1999). CEE and the economic aspects of accession to the EU. In L. Maracz (Ed.), Yearbook of European Studies 11 (pp. 17-35). Amsterdam: Atlanta. [details]
Dirksen, E. (1999). De Russische economische crisis. Internationale Spectator, 53(1 (Jan)), 37-43. [details]
1995
Dirksen, E., & van der Lijn, N. J. (1995). Teoretitsjeskije aspekty ekonomitsjeskoj transformatsii Rossii i Wostochnoj Evropy (Theoretische aspekten van economische transformatie in Rusland en Oost-Europa). In V. V. Drozdov, A. G. Chudokormov, & J. J. Ol'sevitsj (Eds.), Rynok i reformy w Rossii, Istoritsjeskije i teoretisjeskije predposylki (Markt en hervormingen in Rusland: Historisch en theoretische voorwaarden) (pp. 171-197). Moskou: Mosgorarchiv. [details]
2001
Dirksen, E. (2001). Rusland onder Poetin [Review of: (2001) Rusland onder Poetin]. Internationale Spectator, 55(12), 627-628.
2000
Dirksen, E. (2000). Economie: van plan naar markt. Chapter 3. In Atlantische Commissie: Revolutie of Renaissance? Veranderingen in Midden- en Oost- Europa na 1989 (pp. 24-34). Den Haag: Atlantische Commissie. [details]
1997
Dirksen, E. (1997). Defensieverwervingsbeleid en de defensie-industrie in Nederland. Atlantisch Perspektief, 21(7), 16-21. [details]
1996
Dirksen, E. (1996). Economische betrekkingen binnen het GOS; integratie of imperialisme? In AOC (Ed.), Atlantisch Onderwijs Paper 16 (pp. 16-21). Den Haag: Atlantisch Onderwijs Commissie.
2001
Dirksen, E. (2001). Toetreding Tsjechië nog geen gelopen race. Ablak, 6(1), 16-17. [details]
2000
Dirksen, E. (2000). Estland op weg naar het EU-lidmaatschap. Ablak, 5(1), 9-10. [details]
Dirksen, E. (2000). Hongarije en de Europese Unie. Ablak, 5(5), 11-13. [details]
Dirksen, E. (2000). Polen niet klaar voor EU-lidmaatschap. Ablak, 5(3), 5-8. [details]
1995
Dirksen, E. (1995). Een ongewisse toekomst, de Bulgaarse economie. In H. Ramkema, & J. Neeven (Eds.), Bulgarije in beweging, de metamorfose van een Balkanstaat (pp. 52-67). Amsterdam: Instituut voor Publiek en Politiek. [details]
Dirksen, E. (1995). Privatisering in Midden-Europa. Atlantisch Perspektief, 19(7), 7-11. [details]
De UvA maakt gebruik van cookies en daarmee vergelijkbare technieken voor het functioneren, meten en optimaliseren van de website. Ook worden er cookies geplaatst om bijv. YouTube filmpjes te kunnen tonen en voor marketingdoeleinden. Deze laatste categorie betreffen de tracking cookies. Uw internetgedrag kan worden gevolgd door middel van deze tracking cookies. Door op “Accepteer alle cookies” te klikken gaat u hiermee akkoord. Lees ook het UvA Privacy statement
Noodzakelijk
Cookies noodzakelijk voor het basisfunctioneren van de website. Deze cookies worden bijvoorbeeld ingezet om het inloggen voor studenten en medewerkers mogelijk te maken.
Noodzakelijk & Optimalisatie
Cookies die worden geplaatst om anoniem gegevens te verzamelen over het gebruik van de website om deze te verbeteren.
Noodzakelijk & Optimalisatie & Marketing
Cookies die in staat stellen bezoekers te volgen en van gepersonaliseerde advertenties te voorzien. Externe advertentienetwerken verzamelen individuele gegevens over internetgedrag. Selecteer deze categorie om YouTube video's te kunnen kijken.