Dignum, E. P. N., Athieniti, E., Boterman, W. R., Flache, A., & Lees, M. H. (2022). Mechanisms for increased school segregation relative to residential segregation: a model-based analysis. Computers, Environment and Urban Systems, 93, [101772]. https://doi.org/10.1016/j.compenvurbsys.2022.101772
Andere
Vasconcelos, V. V. (organiser), Roy, D. (organiser), Krueger, E. (organiser), Pinheiro, F. L. (organiser), Stewart, A. J. (organiser), Garibay, V. (organiser), Teixeira, A. (organiser), Leng, Y. (organiser), Lees, M. (member of programme committee), Kawakatsu, M. (member of programme committee), Nespeca, V. (member of programme committee), Mittal, D. (member of programme committee), Dignum, E. (member of programme committee), Mengesha, I. (member of programme committee), Alpalhão, N. (member of programme committee), Candia, C. (member of programme committee) & Pilatti, G. (member of programme committee) (3-7-2023 - 5-7-2023). Computational Social Complexity Track at ICCS 2023, Prague. Thematic Track at the International Conference on Computational Social Science 2023 (organising a conference, workshop, ...). https://sites.google.com/view/cscx-track-2023/
2022
Dignum, E., Attema, J., Qi, J., van Herwijnen, N. & Athieniti, E. (2022). Computational Modelling of Primary School Segregation (COMPASS). Zenodo. https://doi.org/10.5281/zenodo.7224706
Dignum, E., Attema, J., Qi, J., van Herwijnen, N. & Athieniti, E. (2022). Computational Modelling of Primary School Segregation (COMPASS). Zenodo. https://doi.org/10.5281/zenodo.7188945
De UvA maakt gebruik van cookies en daarmee vergelijkbare technieken voor het functioneren, meten en optimaliseren van de website. Ook worden er cookies geplaatst om bijv. YouTube filmpjes te kunnen tonen en voor marketingdoeleinden. Deze laatste categorie betreffen de tracking cookies. Uw internetgedrag kan worden gevolgd door middel van deze tracking cookies. Door op “Accepteer alle cookies” te klikken gaat u hiermee akkoord. Lees ook het UvA Privacy statement
Noodzakelijk
Cookies noodzakelijk voor het basisfunctioneren van de website. Deze cookies worden bijvoorbeeld ingezet om het inloggen voor studenten en medewerkers mogelijk te maken.
Noodzakelijk & Optimalisatie
Cookies die worden geplaatst om anoniem gegevens te verzamelen over het gebruik van de website om deze te verbeteren.
Noodzakelijk & Optimalisatie & Marketing
Cookies die in staat stellen bezoekers te volgen en van gepersonaliseerde advertenties te voorzien. Externe advertentienetwerken verzamelen individuele gegevens over internetgedrag. Selecteer deze categorie om YouTube video's te kunnen kijken.