Nuhn, R., & Doff, R. (2020). Hoe passen verzekeraars scenario's toe in het kader van de ORSA? MAB : Maandblad voor accountancy en bedrijfseconomie, 94(9/10), 379-389. https://doi.org/10.5117/mab.94.54831[details]
Doff, R. (2016). The Final Solvency II Framework: Will It Be Effective? The Geneva Papers on Risk and Insurance. Issues and Practice, 41(4), 587–607. https://doi.org/10.1057/gpp.2016.4[details]
Doff, R., Bilderbeek, J., Bruggink, B., & Emmen, P. (2009). Performance management in insurance firms by using transfer pricing. Risk Management and Insurance Review, 12(2), 213-226. https://doi.org/10.1111/j.1540-6296.2009.01164.x[details]
Doff, R. R. (2008). A Critical Analysis of the Solvency II Proposals. The Geneva Papers on Risk and Insurance. Issues and Practice, 33(2), 193–206. https://doi.org/10.1057/gpp.2008.2[details]
2020
Doff, R. (2020). Behavioural Risk Management: The added value of scenarios and avoiding biases. Risk Books. [details]
2015
Doff, R. (2015). Risk management for insurers: risk control, economic capital and Solvency II (3rd edn). London: Risk Books. [details]
2014
Doff, R. (2014). The Solvency II Handbook: Practical approaches to implementation. Risk Books. [details]
2009
Doff, R. (2009). De impact van de kredietcrisis op verzekeraars. Economisch-Statistische Berichten, 94(4554), 121-123. [details]
Doff, R. (2009). Solvency II bij verzekeraars: een analyse van jaarrekeningen. MAB, 83(11), 364-372. [details]
De UvA maakt gebruik van cookies en daarmee vergelijkbare technieken voor het functioneren, meten en optimaliseren van de website. Ook worden er cookies geplaatst om bijv. YouTube filmpjes te kunnen tonen en voor marketingdoeleinden. Deze laatste categorie betreffen de tracking cookies. Uw internetgedrag kan worden gevolgd door middel van deze tracking cookies. Door op “Accepteer alle cookies” te klikken gaat u hiermee akkoord. Lees ook het UvA Privacy statement
Noodzakelijk
Cookies noodzakelijk voor het basisfunctioneren van de website. Deze cookies worden bijvoorbeeld ingezet om het inloggen voor studenten en medewerkers mogelijk te maken.
Noodzakelijk & Optimalisatie
Cookies die worden geplaatst om anoniem gegevens te verzamelen over het gebruik van de website om deze te verbeteren.
Noodzakelijk & Optimalisatie & Marketing
Cookies die in staat stellen bezoekers te volgen en van gepersonaliseerde advertenties te voorzien. Externe advertentienetwerken verzamelen individuele gegevens over internetgedrag. Selecteer deze categorie om YouTube video's te kunnen kijken.