Duarte, J. (2023). “Global citizenship means different things to different people”: Visions and implementation of global citizenship education in Dutch secondary education. Prospects, 53(3-4), 407-424. https://doi.org/10.1007/s11125-021-09595-1
Gaikhorst, L., Karssen, M., Zijlstra, A. H., Martens, E., & Duarte, J. (2023). De effecten van een meertalige interventie op zowel de sociaal-affectieve als cognitieve ontwikkeling van basisschoolleerlingen. Pedagogische Studiën, 100(3), Article 3. https://doi.org/10.59302/ps.v100i3.17634
2023
Veerman, E. H., Danbury, E., Duarte, J., & Gaikhorst, L. (2023). Meertaligheid in het basisonderwijs: Handboek voor onderwijsprofessionals: Hoe benut je de meertaligheid van leerlingen op school en in de klas? Werkplaats Onderwijsonderzoek Amsterdam. https://openresearch.amsterdam/nl/page/98893/meertaligheid-in-het-basisonderwijs
2022
Duarte, J. (2022). De wereld is er al: Inclusie door wereldburgerschap. Nuffic. [details]
De UvA gebruikt cookies voor het meten, optimaliseren en goed laten functioneren van de website. Ook worden er cookies geplaatst om inhoud van derden te kunnen tonen en voor marketingdoeleinden. Klik op ‘Accepteer alle cookies’ om akkoord te gaan met het plaatsen van alle cookies. Of kies voor ‘Weigeren’ om alleen functionele en analytische cookies te accepteren. Lees ook het UvA Privacy statement.