Brouwer, N., Joling, E., & Kaper, W. H. (2022). Effect of a person-centred, tailor-made, teaching practice-oriented training programme on continuous professional development of STEM lecturers. Teaching and Teacher Education, 119, Article 103848. https://doi.org/10.1016/j.tate.2022.103848
Joling, E. (2010). Proefschrift Fer Coenders [Bespreking van: F. Coenders (2010) Teachers’ professional growth during the development and class enactment of context-based chemistry student learning material]. Tijdschrift voor Didactiek der ß-wetenschappen, 27(1&2), 99-103. http://www.fisme.uu.nl/tdb/article.php?record=520[details]
De UvA gebruikt cookies voor het meten, optimaliseren en goed laten functioneren van de website. Ook worden er cookies geplaatst om inhoud van derden te kunnen tonen en voor marketingdoeleinden. Klik op ‘Accepteren’ om akkoord te gaan met het plaatsen van alle cookies. Of kies voor ‘Weigeren’ om alleen functionele en analytische cookies te accepteren. Je kunt je voorkeur op ieder moment wijzigen door op de link ‘Cookie instellingen’ te klikken die je onderaan iedere pagina vindt. Lees ook het UvA Privacy statement.